Публікація: Товарна інноваційна політика
Дата
2007
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Університетська книга
Анотація
У підручнику висвітлюються теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, сучасні методи і прийоми генерування і відбору ідей, питання функціонально-економічного аналізу конструкцій і технологій виготовлення нових товарів, методи обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.
Опис
Ключові слова
методи генерації, інноваційний процес, застосування дерева рішень, інформаційний потенціал, життєвий цикл товарів
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика : підручник / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна ; Сум. держ. ун-т. – Суми : Університетська книга, 2007. – 281с.