Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Публікація Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Тарасенко, І. Ю.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Характеристика програмно-апаратного комплексу ЕТС для електронної торгівлі необробленою деревиною(Херсонський державний аграрний університет, 2020) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.Публікація Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичПублікація Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Райко, Діана Валеріївна; Дорохов, В. А.Публікація Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Райко, Діана Валеріївна; Мороз, Н. А.Публікація Визначення поняття інформаційної взаємодії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Барташ, О. В.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачами(Одеський національний політехнічний університет, 2017) Райко, Діана ВалеріївнаПроаналізовано сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, уточнено класифікації видів інформаційної взаємодії за новими ознаками – сутність або характер процесу взаємодії, етапи життєвого циклу взаємовідносин, рівень бізнесової привабливості партнера, рівень готовності споживача і стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами за додатковими ознаками – спрямованість на суб’єкт, вид інформаційного простору, готовність споживача, бізнесова привабливість партнера, проаналізовано й удосконалено класифікації видів витрат на маркетингові комунікації підприємства за додатковими ознаками: спрямованість, бізнесова привабливість партнерів та готовність споживача, вид простору, у якому здійснюється комунікаційна взаємодія. Виконано позиціюонування маркетингових стратегій у тривимірному просторі з визначенням видів, інструментів інформаційної взаємодії, видів витрат.Публікація Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentions(Сумський державний університет, 2018) Potrashkova, Lyudmyla; Raiko, Diana; Tseitlin, Leonid; Savchenko, Olga; Nagy, SzabolcsSocial responsibility of consumers is one of the main conditions for the recoupment of enterprises’ expenses associated with the implementation of social and ethical marketing tasks. Therefore, the enterprises, which plan to act on terms of social and ethical marketing, should monitor the social responsibility of consumers in the relevant markets. At the same time, special attention should be paid to the analysis of factors that prevent consumers from implementing their socially responsible intentions in the regions with a low level of social activity of consumers. The purpose of the article is to develop methodological guidelines that determine the tasks and directions of conducting empirical studies aimed at assessing the gap between the socially responsible intentions of consumers and the actual implementation of these intentions, as well as to identify the causes of this gap. An empirical survey of the sampled consumers in Kharkiv was carried out in terms of the proposed methodological provisions. It revealed a rather high level of respondents' willingness to support socially responsible enterprises and a rather low level of implementation of these intentions due to the lack of consumers’ awareness. To test the proposed methodological guidelines, an empirical study of the consumers’ social responsibility was conducted in 2017 on a sample of students and professors of the Semen Kuznets Kharkiv National University of Economics (120 people). Questioning of the respondents was carried out using the Google Forms. The finding allowed to make conclusion for existence of a high level of respondents' willingness to support socially responsible and socially active enterprises. However, the study also revealed the existence of a significant gap between the intentions and actions of consumers, caused by the lack of awareness. The authors allocated the prospects of socially responsible business development in the region, provided the active measures were taken by business and authorities to inform the consumers about the social responsibility and social activity of producers.Документ Формування на підприємстві результативної та ефективної системи управління споживчим капіталом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Ведернікова, Ольга Анатоліївна; Ростовцев, С. С.Документ Формування системи управління взаємовідносинами зі споживачем в умовах глобалізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Ведернікова, Ольга Анатоліївна; Проуторова, Я. Г.