Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Публікація Methodological instructions before writing a thesis(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Raiko, Diana; Shipulina, Yuliya; Kosenko, O.; Kitchenko, OlenaThe accession of higher educational institutions of Ukraine to the European educational space based on the Bologna Declaration imposes on them fundamentally new requirements regarding the content of education, the organization of the educational process and independent work, in particular, the forms and methods of diagnosing the quality of education and professional training of specialists. One of the most important forms of monitoring the knowledge and skills of a future specialist is a final qualification paper (diploma thesis). The preparation and defense of a thesis at the second (master's) level of higher education is intended for the systematization and consolidation of the acquirer's professional knowledge and skills, as well as for the objective control of the level of his competences in solving typical tasks of organizational, managerial, research, executive and other types professional and social activities, which are defined by the educational and professional program "Marketing" of the second level of higher education in the specialty 075 "Marketing". Marketing is a branch of the company's activity, which is aimed at researching the needs of consumers and their satisfaction in the best ways compared to competitors. In the process of marketing activities, the enterprise uses a set of methods and tools, with the help of which it studies the market situation and influences the market. The effective functioning of the enterprise requires the correct selection, effective use of marketing methods and tools, assessment of the consequences of their application, which is possible if there is marketing management, its management. Thus, marketing activity should be considered as an inseparable unity of the implementation of marketing activities, marketing management and forecasting the effectiveness of its results. Therefore, applicants completing the cycle of training under the educational and professional training program of the second (master's) level of higher education in the specialty "Marketing" must not only know and be able to use marketing tools, but also possess marketing management tools, be able to justify the economic feasibility of marketing activities, which are offered. When completing the qualification work, the student must demonstrate theoretical knowledge and practical skills in identifying and solving relevant marketing management tasks for a certain organization (enterprises, institutions, etc.). These methodological guidelines determine the requirements for the content, execution process and procedure for the defense of the qualification work, as well as the criteria for its evaluation. At the same time, the organization of performance and protection of work must ensure the possibility of objectively and transparently establishing the compliance of the graduate's training with the requirements set forth by the field of his future professional activity.Публікація Methodological recommendations for the organization and conduct of pre-diploma practice(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Raiko, Diana; Shipulina, Yuliya; Kosenko, O.; Kitchenko, OlenaPractice, being a component of the educational process, is carried out in order to ensure the practical use of the competences acquired by the student during the entire previous period of study, as well as the formation of professional skills in collecting materials for writing a diploma thesis and preparing the basis for independent professional activity. Intended for students of specialty 075 "Marketing" of all forms of education.Документ Marketing strategy for increasing user loyalty through the use of text notifications in mobile applications(WSEH, 2023) Shypulina, Yuliia; Hlavchev, D. M.Публікація Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл(Національний фармацевтичний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичПублікація Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичПублікація Покрокова розробка маркетингової стратегії для бізнесу у соціальних мережах(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичМетою дослідження є актуалізація теоретичного підходу до формування маркетингової стратегії для соціальних мереж. Перехід суспільства у цифровий простір у всьому світі, а з ним і бізнесу безперервно продовжується. Пандемії, війни та інші глобальні фактори є каталізаторами даного процесу. Відповідно, цифровий маркетинг все більше впливає на розвиток бізнесу, і одним з аргументів того є зростання фінансових витрат у цьому секторі. Враховуючи динамічність змін у індустрії цифрового маркетингу, збільшення аудиторії та конкуренції за увагу користувачів, регулярно актуалізується питання підходу до розробки маркетингової стратегії. Саме якісна стратегія є фундаментом успішності маркетингової кампанії. Окрему увагу слід приділити саме соціальним мережам. Кількість рекламодавців у соціальних мережах та доходи платформ від реклами зростають кожного року. Синхронно з цим збільшується і кількість користувачів. Тому особливої уваги слід приділити актуалізації розробки етапів маркетингової стратегії для соціальних мереж. В рамках даного дослідження проведено аналіз поглядів на розробку маркетингової стратегії для соціальних мереж різних вітчизняних та закордонних науковців. Більшість підкреслюють важливість якісного контент-маркетингу, як основного інструмента досягнення результатів у соціальних мережах. Значна кількість поглядів збігається на тому, що основною ціллю маркетингу у соціальних мережах є не продажі, а розвиток і просування бренду. Додатковим інструментом для досягнення цілей бренду пропонується формування ефективної комунікації через якісний комʼюніті-менеджмент. На базі аналізу виділено різні ідеї щодо етапів розробки стратегії та загальної її структури. Запропоновано власний погляд на дане питання у вигляді етапів розробки маркетингової стратегії у соціальних мережах для бізнесу. Описано кожний етап з висвітленням його формування або вибору.Публікація Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаМетодичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "«Маркетинг". Виробнича практика є важливою складовою навчального процесу, проводиться на прикінці навчання з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для складання звітів і формування рекомендацій. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.Публікація Методичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаМетодичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.Публікація Методичні вказівки до проведення кваліфікаційного (випускного) іспиту з програми підготовки здобувачів першого рівня (бакалавр) вищої освіти за освітньою програмою "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг"(2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаЦі методичні вказівки формулюють вимоги до змісту, форм та регламенту кваліфікаційних випробувань, які мають на меті визначення відповідності теоретичної та практичної підготовки здобувача першого (бакалавр) рівня вищої освіти вимогам Стандарту вищої освіти за спеціальністю 075 « Маркетинг» галузі знань 07 « Управління та адміністрування» та освітньо-професійної програми «Маркетинг» НТУ «ХПІ» 2019 ( зі змінами 2023) за відповідного навчального плану щодо знань, умінь та навичок, якими має володіти бакалавр маркетингу для використання їх у майбутній професійній діяльності.Публікація Цифрові комунікації викладачів і студентів в навчальному процесі в умовах війни(ФОП Панов А. М., 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВикладено результати досліджень практики застосування цифрових комунікаційних технологій викладачів і студентів в навчальному процесі університету в умовах війни.