Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові комунікації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Маркетингові комунікації". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань та контрольні питання. Призначено для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг роздрібної торгівлі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Маркетинг роздрібної торгівлі". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань та контрольні питання. Призначено для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
    (Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
    У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Імідж підприємства як відображення його потенціалу
    (Макіївський економіко-гуманітарний інститут, 2010) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Управлінська концепція іміджбілдінгу
    (ВД "ІНЖЕК", 2011) Заруба, Віктор Яковлевич; Шаша, Олена Ігорівна
    В статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.