Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз результатів маркетингових досліджень ринку безалкогольних напоїв
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Райко, Діана Валеріївна; Балагула, Дар'я Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародний досвід комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Гарник, Людмила Петрівна; Сокол, Катерина Михайлівна; Климова, Світлана Олегівна
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження джерел фінансування інновацій в міжнародній діяльності підприємства
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана Олегівна
  • Ескіз
    Документ
    Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гребенюк, В. Ю.; Куценко, Тетяна Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи управління взаємовідносинами зі споживачем в умовах глобалізації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Ведернікова, Ольга Анатоліївна; Проуторова, Я. Г.
  • Ескіз
    Документ
    Урахування специфіки малих підприємств в процесі впровадження бюджетування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Антонець, Ольга Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер"
    (Східноукраїнський національний університет, 2012) Гамбаров, Леонід Арамович; Райко, Діана Валеріївна
    Здійснено моделювання бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами, в рамках якого представлено комплекс економіко-математичних моделей щодо визначення взаємовідносин підприємства, партнерів, споживачів у складі системи «споживач – підприємство – партнер» з урахуванням умов конкуренції та розрахунку бюджету комунікацій підприємства, який дозволяє визначати рівень прибутку підприємства залежно від його конкурентоспроможності, співвідношення привабливості й готовності партнерів та споживачів різного рівня, з якими підприємство працює та здійснювати вибір стратегії інформаційної взаємодії.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств
    (ВТД "Університетська книга", 2008) Райко, Діана Валеріївна
    У роботі проаналізовано результати економічної діяльності на прикладі підприємств переробної галузі України та Росії, у тому числі і маркетингової на сучасному етапі існування за допомогою регресійної моделі. На снові результатів опитування керівників з маркетингу було виділено чинники впливу на стратегічне управління діяльністю підприємств: технічні, технологічні, економічні, фінансові, інноваційні, інформаційні та доведено, що вони враховують всі сторони діяльності підприємства в комплексі, а також відбивають інтереси власників, персоналу, споживачів, партнерів, не суперечать інтересам регіону та держави, здійснено оцінку їх впливу за допомогою регресійної моделі. Розроблено багатофакторні регресійні моделі, які характеризують взаємозв’язок результатів діяльності підприємства та показників його маркетингової діяльності, показано залежність прибутку, обсягів реалізації від показників маркетингової діяльності.