Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Економіка інформації(Моделіст, 2020) Конохова, Зоя ПетрівнаУ конспекті лекцій викладено зміст дисципліни, розкрито роль інформації у функціонуванні економічної системи, особливості ринку інформації, тенденції розвитку інформаційної економіки.Публікація Інформаційна природа структуроутворюючих складових економічної системи(Національний авіаційний університет, 2018) Конохова, Зоя Петрівна; Харченко, Алла ОлександрівнаУ статті розглядається роль інформації у процесі формування та функціонування економічної системи. Визначається інформаційна сутність зв'язків між елементами системи та відносин власності як її основної структуроутворюючої складової. Запропоновано визначення власності як сукупності даних про режим доступу економічних суб'єктів до обмежених ресурсів або благ. Здійснено інформаційний опис категорії "власність" шляхом висвітлення трьох її основних аспектів: структури категорії, економічної та правової реалізації власності. Підкреслюється важливість чіткої специфікації прав власності з метою зменшення невизначеності економічного середовища та формування у індивідів стабільних очікувань щодо результатів їхніх дій або відносин з іншими економічними агентами. Звертається увага на те, що спотворення інформації щодо розподілу та захисту прав власності призводить до підвищення невизначеності в економічній системі та може використовуватись суб'єктом управління з метою отримання неправомірної вигоди.Публікація Економіка інформації у просторі економічних досліджень(Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2018) Конохова, Зоя ПетрівнаСтаттю присвячено визначенню економіки інформації як області наукових досліджень. Відображені основні етапи розвитку поглядів на економічне втілення інформації. Визначаються основні напрями вивчення властивостей інформації як економічного явища та процесу. Наголошується на необхідності глибокого опрацювання сутності інформації як економічної категорії. Запропоновано приділити більше уваги використанню інформації у процесі розроблення та впровадження засобів державного регулювання економіки.Публікація Інформація як специфічний ресурс організації(Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2018) Конохова, Зоя ПетрівнаСтаттю присвячено особливостям використання інформації як економічного ресурсу. Досліджено властивості інформації, що формують її цінність для споживачів. Ці властивості визначають роль інформації як фактору, що забезпечує взаємодію усіх економічних ресурсів організації та управління нею. Загальна та специфічна інформація відіграє різні ролі у процесі функціонування організації. Специфічна інформація розглядається як фактор, який забезпечує організації конкурентні переваги, якщо використовуються як специфічний або інтерспецифічний ресурс. Відзначено, що власник такого ресурсу за умови його використання отримує дохід у вигляді квазіренти.Публікація Ціна інформації у інформаційному бізнесі(Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет им. Григория Сковороды, 2017) Конохова, Зоя ПетрівнаДосліджується актуальна проблема функціонування інформаційного бізнесу - визначення ціни унікальної інформації. Відзначається, що формування ринкової ціни вказаного виду інформації ґрунтується на необхідності зменшення невизначеності у процесі прийняття управлінських рішень покупцем та намаганні продавця отримати специфічну "квазіренту" від монопольного володіння унікальним інформаційним ресурсом. Розглядається структура специфічної квазіренти.Публікація Методичні вказівки до виконання курсового проекту зі спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" з дисципліни "Міжнародний бізнес"(НТУ "ХПІ", 2017) Посохов, Ігор Михайлович; Райко, Діана Валеріївна