Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації в стратегіях інноваційного розвитку підприємств
    (Студцентр, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Уточнено характеристики основних типів стратегій інноваційного розвитку підприємств за схемою: сутність стратегії; способи її реалізації; заходи маркетингового забезпечення. В системі маркетингового забезпечення виділено два комплекси заходів: інформаційне забезпечення обґрунтування вибору перспективних напрямів і стратегій інноваційного розвитку підприємства; створення (формування) попиту на інновації і налагодження системи комунікації з суб'єктами інноваційного процесу, у першу чергу зі споживачами. Окреслено специфіку реалізації заходів формування і стимулювання попиту на інновації для наздоганяючого, лідируючого та випереджаючого інноваційного розвитку підприємства. Показано, що система комунікації (прямі і зворотні зв’язки) зі споживачами та іншими суб'єктами інноваційного процесу закладає базу для впровадження концепції відкритих інновацій у інноваційну діяльність підприємства. Визначено особливості комунікаційної політики основних типів та різновидів стратегій інноваційного розвитку підприємства. Розкрито сутність інформаційного, стимулюючого та інструментального аспекту формування і функціонування системи комунікації зі споживачами (суб'єктами інноваційного процесу у цілому). Отримані результати розвивають засади інноваційного менеджменту у частині поглиблення і розвитку методологічних засад формування маркетингової комунікативної політики основних стратегій інноваційного розвитку підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Завдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладів
    (ВД "Гельветика", 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Окреслено роль і визначено основні завдання маркетингу інновацій у забезпеченні успіху розробки і реалізації стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємств та установ. Запропонована послідовність їх виконання. Показано, що завдання маркетингу інновацій організації в сучасних умовах трансформації технологічних укладів можна згрупувати за двома основними напрямами: забезпечення інформацією і знаннями стратегій інноваційного розвитку; маркетинговий супровід інноваційного процесу (реалізації зазначених стратегій).
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинговий супровід комерціалізації інноваційної продукції підприємств
    (2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    В статті запропонована схема управління вибором заходів маркетингового супроводу різних варіантів комерціалізації інноваційної продукції підприємства, що виділені за ступенем охоплення етапів інноваційного і життєвого циклу продуктової інновації. Вона дозволяє узагальнено окреслити коло методів і інструментів маркетингу інновацій, які забезпечують маркетинговий супровід обраних варіантів комерціалізації. Запропоновано підхід до урахування в заходах маркетингу інновацій особливостей виконання його завдань на етапах життєвого циклу нового товару, а також урахування стану споживчої готовності цільових споживачів, що дозволяє уточнити силу впливу, тривалість і бюджет заходів комплексу маркетингу інновацій. Практична реалізація отриманих результатів дозволяє підвищити ефективність маркетингового супроводу комерціалізації інновацій в сучасних умовах трансформації технологічних укладів і спричинених цим змін вектору впливу факторів зовнішнього макро- і мікросередовища.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
    (ТОВ "Щедра садиба плюс", 2015) Заруба, Віктор Яковлевич; Райко, Діана Валеріївна; Антонець, Ольга Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Навчально-методичний посібник містить навчальний матеріал і методичні рекомендації для проведення дослідницького тренінгу із використанням ділової гри "Ринок ідей". Метою тренінгу є набуття студентами знань і вмінь щодо пошуку ідей товарних інновацій відповідно до потреб ринку, а також розвиток їх креативних здібностей. Призначено для студентів напряму підготовки "Маркетинг", а також для викладачів, які забезпечують проведення дослідницького тренінгу.