Кафедра "Органічний синтез та фармацевтичні технології"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7484

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/nanochem

Від січня 2022 року кафедра має назву "Органічний синтез та фармацевтичні технології", попередня назва – "Органічний синтез та нанотехнології" (НАКАЗ 31 ОД від 21.01.2022 року).

Найбільш істотну реорганізацію зазнала кафедра в 1929-1950 роках, коли відбувся поділ на ряд галузевих інститутів, і в їх числі був організований Харківський хіміко-технологічний інститут (ХХТІ). Кафедра технології органічних і фарбувальних речовин була розділена на 3 випускаючі кафедри: кафедра коксобензольного виробництва, кафедра технології органічних барвників і проміжних продуктів і кафедра технології жирів. Кафедра коксобензольного виробництва в 1933 році була перейменована в кафедру технології пірогенних процесів, в 1946 році – в кафедру хімічної технології палива, в 1959 році – в кафедру хімічної технології твердого палива. У 1975 році створено кафедру "Технологія органічних речовин" шляхом злиття кафедр хімічної технології твердого палива та технології органічних барвників і проміжних продуктів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора наук: 1 – фармацевтичних, 1 – біологічних; 7 кандидатів наук: 3 – технічних, 3 – фармацевтичних, 1 – хімічних; 1 співробітник має звання професора, 7 – доцента 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з курсу "Контроль якості у виробництві фармацевтичних препаратів"
    (ТОВ "Планета – Прінт", 2021) Овсяннікова, Тетяна Олександрівна; Анан'єва, Валерія Вікторівна; Петров, Сергій Олександрович
    Основною метою аналізу лікарських речовин є контроль якості препаратів на їх відповідність вимогам діючої нормативно-технічної документації. Фармакопейний аналіз лікарських препаратів включає в себе оцінку якості за багатьма показниками. Зокрема, встановлення справжності лікарського засобу, аналіз чистоти, визначення вмісту діючої речовини або інгредієнтів, що входять до складу лікарського засобу. На основі одержаних даних дослідник робить висновок про відповідність лікарського засобу вимогам нормативної документації і таким чином вирішує питання про можливість його використання у медичній практиці. Методичні вказівки призначені для виконання практичних занять з дисципліни "Контроль якості у виробництві фармацевтичних препаратів" і можуть бути використані також при оцінці якості фармацевтичних препаратів у практичній діяльності. У методичних вказівках наведені опис загальних методів оцінювання якості лікарських засобів у відповідності з вимогами Державної фармакопеї України (ДФУ) та іншої нормативно-технічної документації (НТД), затвердженої Міністерством охорони здоров’я України та методик проведення контролю якості препаратів неорганічної та органічної природи, природної сировини. Методики аналізу, наведені у вказівках, охоплюють індивідуальні лікарські засоби синтетичного, а також рослинного походження та різноманітні лікарські форми (сухі та рідкі форми, мазі). Методичні вказівки до практичних занять включають: ціль роботи, обладнання і реактиви, хід роботи, який включає методики проведення дослідів, рівняння реакцій, формули розрахунків, довідковий матеріал, висновки про якість препарату, контрольні питання. Виконання завдань методичних вказівок до практичних занять з дисципліни "Контроль якості у виробництві фармацевтичних препаратів" сприятиме поглибленому засвоєнню теоретичного матеріалу та формуванню експериментальних вмінь самостійної роботи з аналізу лікарських препаратів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторних робіт з курсу "Контроль якості у виробництві косметичних засобів"
    (ТОВ "Планета – Прінт", 2021) Овсяннікова, Тетяна Олександрівна; Жирнова, Світлана Вікторівна; Бєлінська, Анна Павлівна; Петров, Сергій Олександрович; Чаплигіна, Олена Миколаївна
    Методичні вказівки призначені для виконання лабораторних робіт з дисципліни курсу "Контроль якості у виробництві косметичних засобів" і будуть бути використані також при оцінці безпеки парфумерії і косметичних засобів у практичній діяльності. Лабораторні роботи включають в себе загальні вимоги до виконання лабораторних робіт, загальні положення, порядок виконання роботи та питання для самоперевірки. Парфумерні та косметичні засоби для догляду за тілом мають потребу в самих широких верств населення. Прагнення мати здоровішу шкіру, гарні зуби та волосся цілком природно. Косметологи розробляють методи, які допомогли б людям здійснити їх прагнення. Фахівці косметичної промисловості вивчають методи складання раціональної рецептури й технологію виробів для гігієнічних і декоративних цілей. Оцінка ефективності виробництва здійснюється за допомогою хіміко-технологічного контролю. Основу хіміко-технологічного контролю становить аналіз вихідної сировини, проміжних, побічних і цільових продуктів. Найбільш ефективним хіміко-технологічний контроль може бути при використанні сучасних методів аналізу, застосування яких дозволить одержувати порівнянні результати аналітичних досліджень. Неодмінною умовою успішного вивчення будь-якого курсу хімії є виконання студентами лабораторних робіт. Лабораторні заняття сприяють глибокому засвоєнню суті аналітичних методів дослідження косметичної продукції. Ці знання необхідні для формування інженерного мислення в студентів, що дозволить майбутнім фахівцям проводити надалі успішні розробки нових технологій. Для полегшення сприйняття матеріалу перед кожною роботою є коротка теоретична частина, що містить необхідні відомості для осмисленого виконання лабораторних робіт Ціль лабораторного практикуму ознайомити студентів з аналітичними методами дослідження косметичних виробів на базі експериментальних досліджень. Лабораторний практикум дозволить сформувати у студентів розуміння логічної завершеності теоретичного та практичного циклів по модулях окремо та в цілому за всім курсом.