Вісник № 46
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36352
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Діагностування тягового редуктора з використанням адаптивного вейвлет-фільтру(НТУ "ХПІ", 2008) Тартаковський, Е. Д.; Михалків, С. В.У даній статті розглядається адаптований вейвлет-фільтр Морлі. проведена оптімізація параметрів вейвлета Морлі за принципом максимуму ексцесу, показана ефективність застосування адаптованого вейвлет-фільтра для ідентифікації в вібраційних сигналах діагностичних ознак тріщин зубів редуктора на ранніх стадіях.Документ Адаптивний вейвлет-аналіз нестаціонарної вібрації на перехідних режимах роботи механічних вузлів тягового рухомого складу(НТУ "ХПІ", 2008) Тартаковський, Е. Д.; Михалків, С. В.Стаття присвячена порівнянню ефективності застосування віконного перетворення Фур'є і вейвлет-перетворення для аналізу нестаціонарних сигналів, генерованих перехідними режимами електричних двигунів локомотивів. Результати, отримані за допомогою запропонованого адаптивного вейвлет-перетворення містять більшу достовірність ніж аналогічні, отримані після застосування віконного перетворення Фур'є.Документ Навігаційна наземно-бортова система контролю технічного стану тягового рухомого складу(НТУ "ХПІ", 2008) Бабанін, О. Б.; Ходаківський, Артем МиколайовичАналізується структура навігаційної наземно-бортової системи контролю технічного стану тягового рухомого складу залізниць. Виділено та описано функції цієї системи. Застосування таких систем дозволить в майбутньому перейти від трирівневої системи обслуговування ТПС до дворівневої (оперативні форми обслуговування і ремонт).