Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення математичної моделі руху для задачі керування підйомно-транспортними машинами
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович
    Стаття присвячена удосконаленню математичної моделі руху системи «візок–вантаж» у задачі керування кабельним краном. Отримані рівняння руху можуть бути використані для побудови фазових траєкторій системи «візок–вантаж» та для знаходження керування кабельним краном.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення керування рухом візка кабельного крана за допомогою автоматичної системи керування
    (Одеський національний політехнічний університет, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович
    Стаття присвячена розробці експериментальної моделі кабельного крана та дослідженню переміщення візка кабельного крана під дією власної ваги при застосуванні автоматичної системи керування, яка оперує масивом параметрів кривої провисання каната, в результаті чого вантаж на гнучкому підвісі переміщується на задану відстань.
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран нової конструкції
    (НТУ "ХПІ", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович
    У статті розглядаються технічний рівень та можливість застосування нової конструкції кабельного крана, використання якої призводить до зменшення енерго- та ресурсовитрат, а також зниження собівартості крана за рахунок усунення механізму пересування візка (не використовується тяговий канат), усунення підтримок та механізму підіймання вантажу, переміщення якого здійснюється за рахунок сили тяжіння.