Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2023. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71115
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Є. А.; Шеін, О. С.; Косенко, Софія АндріївнаПублікація Маркетингові інструменти для відновлення туристичного бізнесу в Україні після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ковальова, Віра Олександрівна; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Розвиток маркетингових технологій у сфері туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Басов, Д. К.; Сокирко, В. В.; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1(2023)Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії маркетингу, туризму та сфери гостинності.