Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка і маркетинг: практикум
    (НТУ "ХПІ", 2011) Посохов, Ігор Михайлович; Дюжев, Віктор Геннадійович; Погорєлова, Тетяна Олексіївна
    Містить теоретичний матеріал із основних тем дисципліни «Економіка і маркетинг» та наведені тести для опанування практикою специфічних розрахунків із застосуванням маркетинго-вої інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу економіко-маркетингових заходів впливу на ринок. Призначений для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері економіки і маркетингу підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка і маркетинг: практикум
    (НТУ "ХПІ", 2015) Посохов, Ігор Михайлович; Дюжев, Віктор Геннадійович; Погорєлова, Тетяна Олексіївна
    Містить теоретичний матеріал із основних тем дисципліни «Економіка і маркетинг» та наведені тести для опанування практикою специфічних розрахунків із застосуванням маркетинго-вої інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу економіко-маркетингових заходів впливу на ринок. Призначений для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері економіки і маркетингу підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Посохов, Ігор Михайлович; Дюжев, Віктор Геннадійович; Погорєлова, Тетяна Олексіївна
    В посібнику розглядаються практичні аспекти основних проблемних питань сучасної економіки підприємства, засвоєння яких дасть змогу майбутнім економістам і управлінцям більш ґрунтовно засвоїти теоретичні положення цієї навчальної дисципліни, набути практичних навичок у проведенні різноманітних економічних розрахунків У зв'язку з цим у кожному розділі наведені методичні рекомендації і задачі відповідного тематичного спрямування. Посібник призначений для студентів економічного і технічних факультетів інституту підвищення кваліфікації, економістів, менеджерів, підприємців, науковців та викладачів, яких цікавлять практичні проблеми економіки підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2008) Посохов, Ігор Михайлович; Дюжев, Віктор Геннадійович; Погорєлова, Тетяна Олексіївна
    В посібнику розглядаються практичні аспекти основних проблемних питань сучасної економіки підприємства, засвоєння яких дасть змогу майбутнім економістам і управлінцям більш ґрунтовно засвоїти теоретичні положення цієї навчальної дисципліни, набути практичних навичок у проведенні різноманітних економічних розрахунків У зв'язку з цим у кожному розділі наведені методичні рекомендації і задачі відповідного тематичного спрямування. Посібник призначений для студентів економічного і технічних факультетів інституту підвищення кваліфікації, економістів, менеджерів, підприємців, науковців та викладачів, яких цікавлять практичні проблеми економіки підприємства.