Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 48
  • Ескіз
    Документ
    Комерційний потенціал технології: особливості оцінки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обговорюються ключові аспекти оцінки комерційного потенціалу, такі як ринковий аналіз, технічний аналіз, конкурентні переваги, потенціал комерціалізації та фінансова вигода. Відзначається, що успішна оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу та уваги до різних аспектів, що впливають на успішність технології на ринку. Ця тема важлива для бізнес-та інноваційних стратегій, а також для прийняття обґрунтованих рішень щодо розвитку та впровадження нових технологій
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій інновацій
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    В основу пропонованої моделі ранжування інноваційних технологій покладено цілісне уявлення про їх готовність до комерціалізації науковими колективами промислових підприємств, що в сучасних реаліях стає своєрідним фундаментом для інноваційного розвитку, формування людського капіталу, зростання якості життя та трансформацій у суспільстві Пропонована модель – це сукупність завершених процесів оцінки технологічної, організаційно-виробничої та ринкової готовності інноваційної технології до комерціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості оцінки комерційного потенціалу інноваційної технології
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу, що включає аналіз ринкових, технічних, фінансових та стратегічних аспектів. Комбінування цих факторів допомагає зрозуміти загальний обсяг можливостей та ризиків. Аналіз конкурентного середовища є ключовим для визначення переваг та недоліків інноваційної технології порівняно з існуючими рішеннями на ринку. Це допомагає визначити позиціонування технології та потенційні конкурентні переваги.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка комерційного потенціалу інтелектуальної власності
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Надано пропозиції по формуванню процесів управління інтелектуальною власністю на промисловому підприємстві. Визначено їх зміст та особливості, надано пропозиції по підвищенню ефективності створення та використання об’єктів інтелектуальної власності.
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація моделей комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій та аналіз їх еволюції
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2023) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Євсєєв, Андрій Сергійович; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    В статті розглянуто важливість та актуальність передачі інтелектуально-інноваційних технологій на комерційних або безкоштовних засадах. Проведено аналіз існуючих моделей комерціалізації технологій за значний ретроспективний період, виділяючи серед них еволюційні признаки, які дозволять зробити висновок про наявність тенденцій їх розвитку та покращення. Розроблено методичні підходи до класифікації моделей комерціалізації інтелектуально-інноваційних технології, що дозволяє надати наукове обґрунтування окремим групам моделей комерціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості комерціалізації креативних інтелектуальних технологій
    (2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що для детальнішої характеристики креативної інтелектуальної технології як результату надзвичайно важливим є оцінювання рівня її новизни. Таку оцінку запропоновано надавати, використовуючи різні показники (критерії). До них слід віднести рівень новизни (радикальності) технології, тип чи масштаб новизни.
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги до комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Комерціалізація науково-технічних розробок істотно орієнтована на різні вимоги нетехнічного характеру: ринок, інвестори, конкретні покупці. Вимоги ринку - це вимоги до доступності різноманітної маркетингової інформації, яка стосується науково-технічних пріоритетів у своїй країні та за її межами розвитку в таких сферах, як основні галузі, споживання, експорт та імпорт товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження методологічного змісту комерційного потенціалу інноваційної технології
    (2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Визначено, що інноваційнатехнологія це лише інструмент для отримання продуктового чи процесного результату, на наш погляд, є певною мірою вузьким підходом. За його використання неможливо повною мірою розкрити багаторівневу економічну сутність цієї категорії. Потрібно також враховувати і те, що у ринкових умовах інноваційна технологія повинна мати комерційний потенціал. Це означає, що на певному ринку ця інноваційна технологія повинна формувати платоспроможний попит на її використання, набувати товарної форми та бути проданою потенційним споживачам.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження процесного характеру комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Виявлено, що в наявних визначеннях відсутня спроба поєднати в терміні «комерціалізація» організаційну і економічну складові цього процесу. Неможливо представити процеси введення в господарський обіг інноваційно-інтелектуальних технологій без паралельного проведення організаційних заходів і економічної оцінки цих процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності в Україні
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності та їх впровадження є актуальною проблемою подальшого економічного зростання національної економіки України. Від наявності науково-технічних розробок та об’єктів інтелектуальної власності залежить вирішення питань модернізації промисловості, нової індустріалізації, забезпечення інноваційного розвитку, розумного зростання.