Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові засади формування ринку інноваційно-інтелектуальних продуктів
    (Рівненський державний гуманітарний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Запропоновано організаційну модель ринку інтелектуальних технологій, яка включає в себе джерела попиту і джерела пропозиції. Між цими структурними елементами ринку знаходиться інфраструктурна складова ринку, яка функціонально суттєво впливає на ціни попиту і пропозиції, а фізично включає різні торговельні, складські, інформаційні, фінансові, посередницькі та інші структури, які створюються самостійно, або ж працюють за кошти розробників чи покупців технологічних інновацій. Такі структури забезпечують взаємодію між попитом та пропозицією і працюють з метою забезпечення процесів технологічного трансферу.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологія інтелектуально-інноваційної діяльності
    (2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина Олегівна
    Проведене дослідження дозволило виявити і обґрунтувати сім поколінь організаційного оформлення діяльності зі створення, дистрибуції та споживання інтелектуально-інноваційні технології та розробити пропозиції щодо їх розвитку в сучасних умовах господарювання.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентного, інтелектуального і маркетингового потенціалу інноваційного підприємництва
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович
    У статті обґрунтовано основні види потенціалів, що визначають ефективність підприємницької діяльності промислових підприємств та організацій. В якості основних факторів виділені результати цінової, інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики. Запропоновано методичні положення оцінки різного виду потенціалів з використанням методу факторного аналізу. Фактори впливу на відповідний потенціал підприємництва груповано до групи умовно-постійних і до групи змінних Розроблено низку економіко-математичних моделей з використанням яких є можливість проведенні оцінки різного виду потенціалів не тільки на макрорівні, а і на мезорівні. Результати дослідження апробовані на ряді промислових підприємств та в університетських структурах.
  • Ескіз
    Публікація
    Принципи моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Застосування розроблених принципів моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій на практиці дозволяє обґрунтовано переглянути стратегічні орієнтири діяльності промислового підприємства по впровадженню інновацій і отримати економічний ефект, що виражається в стійкому розвитку підприємства, зміцненню його позицій на ринку, підвищенню ефективності його функціонування.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність інтелектуально-інноваційних технологій
    (Львівська політехніка, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Проведені дослідження свідчать про те, що технологічні процеси у кожному з напрямів діяльності або промислових галузей суттєво відрізняються, мають різний рівень ефективності і, відповідно, різне методичне наповнення.
  • Ескіз
    Публікація
    Інвестиційна привабливість як економічна категорія
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Майстро, Дарина Сергіївна
    Доведено, що основними цілями оцінки інвестиційної привабливості є: визначення поточного стану підприємства та перспектив його розвитку; розробка заходів підвищення інвестиційної привабливості; залучення інвестицій у відповідних до інвестиційної привабливості обсягах та отримання комплексного позитивного ефекту від освоєння залученого капіталу.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання комерційного потенціалу інтелектуально-інноваційних технологій методом LIFT
    (Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що досить привабливим з методичної та наукової точок зору для вирішення завдань комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій є методика LIFT. Вона будується за модульним принципом і складається з 10 розділів, що дозволяють оцінювати різні сторони інтелектуально-інноваційних технологій.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна оцінка заходів по підвищенню ефективності технологічних інновацій
    (НТУ "ХПИ", 2006) Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна
    У статті розглянуті питання вдосконалювання методів оцінки ефективності створення й використання технологічних інновацій. Запропоновано методику, що враховує результативність і ефективність технологічних інновацій, а також фактор часу при розробці, впровадженні і використанні інновацій. Особлива увага приділена раннім стадіям життєвого циклу інновацій, зокрема, стадії науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічне управління виробничим потенціалом і підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2010) Коциски, Дьордь; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    В статті розглянуто закономірності формування виробничого потенціалу виробничої системи та запропоновано методику його визначення. В якості основного чинника, який формує й визначає виробничий потенціал системи запропоновано взяти рівень її конкурентоспроможності та ринкові характеристики товарів.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтрапренерство – основа внутрішньофірмового трансферу технологій
    (Луцький національний технічний університет, 2016) Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Розглянуто методичні підходи до дослідження процесів комерціалізації інтелектуальних інновацій з використанням інноваційних технологій та інтрапренерства. Запропоновано для виконання цих завдань використовувати інноваційні технології, розроблених самим підприємством.