Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 144
  • Ескіз
    Документ
    Позиціонування університету на ринку освітніх послуг
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що державне регулювання сфери освітніх послуг надає прямий вплив на стратегію ринкового позиціонування вищих навчальних закладів Обгрунтовано, що в усьому світі держава фінансує освіту насамперед у напрямі її фундаменталізації та гуманізації. Крім того, держава надає гарантії довгострокових інвестицій інших суб'єктів у цю сферу, застосовує податкові пільги та інші форми регулювання ринку освітніх послуг
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентні переваги науково-технічної продукції
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Проведене дослідження дозволяє дійти до наступних висновків. Інновацію – у тих промислових підприємств – слід подати як процес та результат розробки, впровадження та комерціалізації підприємством науково-технічного нововведення з метою задоволення потреб самого підприємства та споживачів; інноваційний розвиток є практично єдиним способом досягнення конкурентних переваг промислового підприємства; принципи, яким має відповідати ефективна інноваційна стратегія підприємства – гнучкість та адаптивність, системність, адекватність, ефективність, безперервність; основні конкурентні переваги інноваційного підприємства – підвищення доходів, скорочення питомих витрат, збільшення цінності продукції, підвищення ефективності бізнес-процесів
  • Ескіз
    Документ
    Стадії підготовки ефективної комерціалізації інновацій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Результати проведеного дослідження дозволяють виокремити вісім основних стадій, які повинен пройти розробник інноваційного продукту, для його успішної комерціалізації. В доповіді детально аналізуються всі стадії та надаються рекомендації по їх ефективному проходженню при комерціалізації інновацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування маркетингових бізнес-процесів в сфері інноваційної діяльності
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетингові бізнес-процеси являють собою систему взаємопов'язаних бізнес завдань, спрямованих на задоволення потреб споживачів та зміцнення конкурентних позицій підприємства. В загальному випадку бізнес-процеси традиційно поділяють на три групи: процеси управління, основні процеси та забезпечуючі процеси.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Запропоновано визначати науково-технічну продукцію як таку, що містить в собі нові знання або рішення, нові ідеї та науково обґрунтовані практичні методи діяльності, зафіксовані на будь-якому носії інформації, а також моделі, моделі, зразки нових виробів, матеріалів і речовин. При встановленні цін на науково-технічну продукцію її виділяють в особливу групу, що обумовлює специфічні особливості ціноутворення
  • Ескіз
    Документ
    Комерційний потенціал технології: особливості оцінки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обговорюються ключові аспекти оцінки комерційного потенціалу, такі як ринковий аналіз, технічний аналіз, конкурентні переваги, потенціал комерціалізації та фінансова вигода. Відзначається, що успішна оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу та уваги до різних аспектів, що впливають на успішність технології на ринку. Ця тема важлива для бізнес-та інноваційних стратегій, а також для прийняття обґрунтованих рішень щодо розвитку та впровадження нових технологій
  • Ескіз
    Документ
    Управління процесами розробки та реалізації туристичного продукту
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Лепетень, Дар'я Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що чітка та продумана система розробки та реалізації туристичного має багато переваг і забезпечую сталий розвиток туристичного підприємства. Цьому процесу сприяє ряд важливих результатів інноваційної діяльності. По-перше, ефективне використання ресурсів, так як завдяки плануванню та контролю можна мінімізувати витрати та максимізувати прибуток. По-друге, зниження комерційних ризиків. Вивчення ринку та конкурентів, а також тестування продукту дозволяють знизити ризики, пов'язані з його випуском на ринок. По-третє, підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства та його продукції.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове дослідження ринку ЄС та його ефективність
    (Сумський державний університет, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
    В доповіді рекомендовано до практичного використання наступні методи дослідження ринку ЄС: аналіз ключових показників результативності (KPI); метод оцінка вартості та вигід; метод співставлення завдань та результатів; метод оцінки точності та релевантності отриманої в результаті проведеного дослідження інформації; залучення до оцінки споживачів та співпраця з командою; динаміка реалізації рекомендацій та ін.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості формування конкурентних переваг наукової продукції в ФРН
    (Сумський державний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    В доповіді доведено, що головним елементом інноваційної політики в ФРН стала політика в галузі досліджень і освіти, діяльність якої полягала насамперед у проведенні передових наукових досліджень та підвищенні якості освіти з метою підвищення інноваційного потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Використання результатів науково-технічної діяльності в країнах ЄС
    (Сумський державний університет, 2024) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В доповіді доведено, що в країнах Європейського союзу, як правило, умови практичного використання результатів науково-технічної діяльності у виробничо-комерційній діяльності підприємств та організацій визначаються чинним законодавством, тобто не є предметом договорів і угод