Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження видів та особливостей спортивного туризму
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Кабашна, Аліна Геннадіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В доповіді обґрунтовано, що спортивний туризм – це вид туризму, який поєднує в собі активний відпочинок та заняття спортом. Він може бути як аматорським, так і професійним. Аматорський спортивний туризм – це вид спортивного туризму, який не потребує спеціальної підготовки чи досвіду. Професійний спортивний туризм – це вид спортивного туризму, який потребує спеціальної підготовки та досвіду. Це чудовий спосіб для спортсменів змагатися на найвищому рівні та побачити світ.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність та форми проведення пішохідного туризму
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Кльован, Аліна Дмитрівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді визначено, що пішохідний туризм - це вид в достатній мірі проста і не складна форма туризму, яка поєднує в собі фізичні навантаження, оздоровлення та пізнання природи. Основна мета піших прогулянок - пройти групу за встановленим маршрутом по злегка пересіченій місцевості. Пішохідний туризм характеризується простотою підготовки і проведення туристичних поїздок, відносною простотою в організації відпочинку на привалі
  • Ескіз
    Публікація
    Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілей
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення туристичного бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетингове забезпечення – це комплекс заходів, спрямованих на просування туристичного продукту/послуги на ринку, залучення клієнтів та збільшення продажів. Теоретична основа маркетингового забезпечення ґрунтується на наступних принципах: комплексний підхід (всі елементи маркетингу повинні бути взаємопов'язані та працювати в єдиному комплексі); орієнтація на клієнта ( заходи повинні бути спрямовані на задоволення потреб та очікувань споживачів); конкурентоспроможність (туристичний продукт/послуга повинні бути конкурентоспроможними на ринку); ефективність (маркетингові заходи повинні бути рентабельними та приносити прибуток
  • Ескіз
    Документ
    Особливості оподаткування у сфері індустрії туризму
    (2021) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що проблемні ситуації в частині ведення обліку та оподаткування виникають у зв'язку зі змінами в законодавстві з обліку і оподаткуванні. Щоб уникнути помилок і претензій з боку контролюючих органів, слід ретельно контролювати витрати організації.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми оподаткування у сфері туристичного бізнесу
    (Полтавська державна аграрна академія, 2021) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Проведене дослідження показало, що однією з форм фінансового забезпечення туристичного оператора є договір страхування цивільної відповідальності за невиконання або неналежне виконання туристичних оператором зобов'язань за договором про реалізацію туристського продукту.
  • Ескіз
    Документ
    Елементи підприємництва в туристичної індустрії
    (ФО-П Федорко М. Ю., 2021) Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович; Видря, Єлизавета Володимирівна
    Пропонується в підприємницьку діяльність туристичної фірми на ринку включити наступні елементи: а) вибір ринкової ніші; б) розробку туристичного продукту; в) визначення обсягу послуг, що надаються; г) вдосконалення ціноутворення; д) розширення рекламної діяльності, наукових досліджень; е) залучення інвестицій; взаємодія з іншими компаніями; ж) взаємини з державними органами.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесу
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2021) Приходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що враження як продукт мають ряд специфічних особливостей. По-перше, враження нематеріальні – це означає, що репутація постачальника вражень має надзвичайну важливість. По-друге, враження – "швидкопсувний продукт", їх не можна запасти на майбутнє.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання ефективності трансферу технологій на підприємствах туризму та гостинності
    (Донецький національний технічний університет, 2019) Маслак, Марія Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна
    Мета роботи полягає у розробці теоретико-методичних основ економічної оцінки трансферу технологій на підприємства індустрії туризму. Об'єктом дослідження є процес комерціалізації інноваційних технологій на туристичних підприємствах. Методи досліджень. Для досягнення поставленої мети були виконані аналітичні дослідження с використанням методів статистичного аналізу та функціонального аналізу, експертних оцінок, групувань, порівняння. Результати. У статті визначено, що системи трансферу технологій на підприємствах туризму та гостинності, її функціонування та розвиток знаходиться під перманентним впливом факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Авторами визначено внутрішні та зовнішні фактори розвитку системи трансферу технологій. Доведено, що трансфер технологій в сфері туризму та гостинності забезпечує низку ефектів: підвищення інноваційної активності підприємства, підвищення прогресивності виробничо-технологічної бази, фінансова ефективність, інвестиційно-інноваційна ефективність, інноваційність персоналу, маркетингова, комунікативна та екологічна ефективність. Для оцінювання ефективності системи трансферу технологій в сфері туризму та гостинності на основі аналізу сучасних теоретичних і методичних джерел сформовано систему показників-індикаторів, об’єднаних за функціональними складовими. Наукова новизна. Удосконалено систему факторів, які в найбільшій мірі впливають на рівень економічної ефективності процесів трансферу технологій, до яких авторами віднесено: інноваційну активність, прогресивність виробничо-технологічної бази, фінансову забезпеченість, інвестиційно-інноваційна ефективність, маркетингову, комунікативну та екологічну складові. Практична значимість. Інноваційний розвиток суб'єктів бізнесу в в сфері туризму та гостинності та науково-обґрунтовані рекомендації по трансферу інноваційних технологій в даній сфері сприятиме досягненню конкурентних переваг, заснованих на регіональному історично-культурному і природно-ресурсному потенціалі, кваліфікованих кадрах, очікуваннях споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології бренд-маркетингу на ринку туристичних послуг
    (2020) Долина, Ірина Володимирівна; Приходько, Єлизавета Геннадіївна; Чернишова, Дар'я Вячеславівна