Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Публікація
    Історія та традиції ярмарковового руху в Україні
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    У дослідженні розглянуто роль ярмарок у туризмі та подорожах як для місцевих мешканців, так і для туристів з інших регіонів або країн. Визначено, що ярмарки є важливими туристичними атракціями, що привертають відвідувачів, сприяють економічному розвитку місцевих громад, сприяють культурному обміну та збереженню традицій та культурної спадщини. Робота розкриває вплив ярмарок на розвиток туризму, їхню роль у підвищенні економічного потенціалу регіонів та стимулюванні підприємництва. Висвітлено також значення ярмарок як платформи для культурного обміну та просування туристичних атракцій.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення туристичного бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетингове забезпечення – це комплекс заходів, спрямованих на просування туристичного продукту/послуги на ринку, залучення клієнтів та збільшення продажів. Теоретична основа маркетингового забезпечення ґрунтується на наступних принципах: комплексний підхід (всі елементи маркетингу повинні бути взаємопов'язані та працювати в єдиному комплексі); орієнтація на клієнта ( заходи повинні бути спрямовані на задоволення потреб та очікувань споживачів); конкурентоспроможність (туристичний продукт/послуга повинні бути конкурентоспроможними на ринку); ефективність (маркетингові заходи повинні бути рентабельними та приносити прибуток
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження потенціалу агротуризму як економічного фактору розвитку
    (Вінницький національний технічний університет, 2022) Свистунова, Карина Русланівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доповідь присвячена актуальній проблемі економічного розвитку на основі підвищення ролі і потенціалу туризму, зокрема сільського, як фактору піднесення економічного стану сільських регіонів України. Також авторами дано оцінку стану цієї сфери бізнесу, розкрито аспекти проблем та перспектив її розвитку. Визначено основні фактори, які впливають на рівень потенціалу агротуризму.
  • Ескіз
    Документ
    Формування критеріїв сегментування туристичного ринку
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Волченко, Анна Сергіївна; Передрій, Андреа Елізабет Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що сегментація туристичного ринку створює умови для створення конкурентоспроможних туристичних продуктів. Ці умови базуються на дослідженнях попиту, зосереджених на потребах споживачів. Досягти оптимального задоволення потреб споживачів без вивчення попиту на основі сегментації ринку дуже важко; або товар недостатньо задовольняє споживача, або спосіб його пропозиції не забезпечує доступу тим, хто міг би його придбати.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна ефективність міжнародного туристичного бізнесу
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Проскурня, Олена Михайлівна; Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що економічні наслідки міжнародного туризму є важливим аспектом державного, регіонального та загального планування та економічного розвитку. Економічні наслідки також є важливими факторами прийняття маркетингових та управлінських рішень.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Матросова, Вікторія Олександрівна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що завдяки чіткішим маркетинговим стратегіям є можливість витрачати кошти відповідно до ринку. Це означає, що недостатньо інвестувати тільки в той туристичний ринок, який швидко розвивається і розвивається швидкими темпами, а також треба інвестувати в ринок із повільним зростанням і низькою прибутковістю.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення проблем туристичної індустрії
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2022) Перерва, Петро Григорович; Чернишова, Дар'я Вячеславівна
    Доведено, що туристична діяльність є міжсекторальною сферою економіки, яка охоплює не тільки об'єкти розміщення, але і транспорт, зв'язок, харчування, розваги і багато ін., ця сфера зачіпає кожен континент, державу або місто. Важливість туризму для економік різних країн пов’язана, перш за все, з перевагами, які він дає за умови успішного розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність трансферу інноваційних технологій в туризмі
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович; Грідіна, Аліна Олегівна
    Доведено, що комерціалізація ресурсів більш пов'язана з оптимізацією оперативної і фінансової сфери діяльності туристичного підприємства. Тому, ці види комерціалізації туристичних технологій (проектна та реальна її форми) до інноваційної діяльності мають опосередковане відношення.
  • Ескіз
    Публікація
    Концепція управління розвитком соціального туризму в Україні
    (Одеський національний економічний університет, 2021) Перерва, Петро Григорович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Проскурня, Олена Михайлівна
    Доведено, що поняття "соціальне управління" характеризує процес впливу на суспільство або його окремі ланки з метою забезпечення їх нормального функціонування, вдосконалення та розвитку.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послуг
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики світового ринку туристичних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Світовий ринок туристичних послуг") очної та заочної форм навчання.