Кафедра "Електричний транспорт та тепловозобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5269

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ett

Від 2000 року кафедра має назву "Електричний транспорт та тепловозобудування", попередня назва – кафедра "Локомотивобудування" (від 1956), первісна назва – кафедра "Паровозобудування".

Кафедра "Паровозобудування" була заснована у 1893 році. Засновником напрямку навчання інженерів-паровозобудівників є професор Петро Матвійович Мухачов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки. Кафедрою здійснено понад 100 випусків спеціалістів – локомотивобудівників.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Определение эффективности тягового привода электропоездов
    (НТУ "ХПИ", 2013) Омельяненко, Виктор Иванович; Любарский, Борис Григорьевич; Червяков, С. Ю.
    Приведен критерий оценки эффективности тягового электропривода электропоездов различной составности при заданном графике их движения на участке пути. Предложен относительный критерий оценки эффективности тягового электропривода.
  • Ескіз
    Документ
    Имитационное моделирование тягового привода мотор-вагонного подвижного состава в среде MATLAB SIMULINK
    (НТУ "ХПИ", 2013) Любарский, Борис Григорьевич; Демидов, Александр Викторович
    Предложена имитационная модель тягового привода мотор-вагонного подвижного состава на базе синхронного тягового двигателя с возбуждением от постоянных магнитов. Определены основные предельные параметры тягового привода.