Кафедра "Електричний транспорт та тепловозобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5269

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ett

Від 2000 року кафедра має назву "Електричний транспорт та тепловозобудування", попередня назва – кафедра "Локомотивобудування" (від 1956), первісна назва – кафедра "Паровозобудування".

Кафедра "Паровозобудування" була заснована у 1893 році. Засновником напрямку навчання інженерів-паровозобудівників є професор Петро Матвійович Мухачов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки. Кафедрою здійснено понад 100 випусків спеціалістів – локомотивобудівників.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Расчет индуктивных параметров устройств электродинамической подвески
    (Вища школа, 1988) Омельяненко, Виктор Иванович; Сапелкин, С. А.; Сергеев, С. А.
    Предложен метод определения сил взаимодействия произвольно ориентированных экипажных и путевых контуров устройства электродинамической подвески высокоскоростного наземного транспортного средства, основанный на базе численного определения коэффициентов взаимоиндукции.
  • Ескіз
    Документ
    Опыт наладки коммутации широкорегулируемого двигателя постоянного тока
    (Вища школа, 1974) Омельяненко, Виктор Иванович; Карпенко, Ф. Т.; Кочубей, М. М.; Бирюкова, Е. В.
    Статья посвящена опыту наладки коммутации широкорегулируемого двигателя постоянного тока типа УРТ-110. Приведены результаты эксперимента и теоретические расчеты, позволившие выявить причины неудовлетворительной коммутации. Предложены рекомендации, позволяющие улучшить коммутацию указанного двигателя.