Кафедра "Електричний транспорт та тепловозобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5269

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ett

Від 2000 року кафедра має назву "Електричний транспорт та тепловозобудування", попередня назва – кафедра "Локомотивобудування" (від 1956), первісна назва – кафедра "Паровозобудування".

Кафедра "Паровозобудування" була заснована у 1893 році. Засновником напрямку навчання інженерів-паровозобудівників є професор Петро Матвійович Мухачов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки. Кафедрою здійснено понад 100 випусків спеціалістів – локомотивобудівників.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонів
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2017) Петренко, Олександр Миколайович; Любарський, Борис Григорович; Глєбова, Марина Леонідівна
    В статті розроблено методику визначення теплового стану елементів конструкції асинхронного тягового двигуна трамвайного вагону на підставі еквівалентної теплової схеми заміщення. За результатами моделювання нагріву та охолодження тягового двигуна АД 931 для трамвайного вагону встановлено, що лобова частина обмотки статора, яка має найбільше температурне навантаження може нагрітися до сталого перегрівання 134,67 °C в режимі однократної широтно-імпульсної модуляції та 96,64 °C в режимі просторово-векторної широтно-імпульсної модуляції.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання тягового приводу на базі СПДМ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Любарський, Борис Григорович; Демидов, О. В.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу температури обмоток асинхронного тягового двигуна на режими роботи автономного інвертора напруги
    (Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. В. Лазаряна, 2016) Петренко, Олександр Миколайович; Любарський, Борис Григорович; Рябов, Євген Сергійович
    Стаття присвячена розробці методики визначення залежності зміни режиму роботи автономного інвертору напруги від температури обмоток тягового двигуна, яка основана на визначенні ефективності тягового приводу. Особливістю методики є визначення ККД приводу за результатами вирішення задачі оптимізації параметрів тягового приводу з застосуванням комбінованого методу пошуку на базі генетичного алгоритму та методу Нелдера-Міда. Запропоновані цільові функції для визначення ефективності приводу які дозволяють визначити його оптимальні режими при застосування різних режимів ШІМ. Для режимів розгону та гальмування запропоновано застосування векторної цілющої функції з компонентами, що обумовлюють ККД та силу тяги, а для режиму підтримання швидкості руху скалярна функція, яка обумовлена ККД приводу. В якості параметрів для режиму просторово-векторної ШІМ обрано вектор зі складовими ковзання та коефіцієнту модуляції, а для однократної ШІМ-ковзання.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимальні режими роботи тягового приводу на основі асинхронного тягового двигуна
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Любарський, Борис Григорович; Петренко, О. М.; Нурієв, Р. Ш.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимальні режими роботи тягового приводу на основі синхронного тягового двигуна зі збудженням від постійних магнітів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Любарський, Борис Григорович; Нурієв, Р. Ш.; Белевцов, В. В.; Лелюк, Б. В.