Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Організаційний розвиток підприємств в умовах глобального подвійного переходу
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Данько, Тарас Володимирович; Данько, Андрій
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративний форсайт в менеджменті міжнародного бізнесу
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталя Володимирівна
    Питання корпоративного форсайту набувають значну актуальність в управлінні мультинаціональними компаніями. Мета дослідження спрямована на визначення та систематизацію сучасних наукових поглядів щодо застосування корпоративного форсайту в сфері менеджменту міжнародного бізнесу. До основних результатів дослідження відноситься таксономія цінності застосування корпоративного форсайту за предметними областями дослідження міжнародного бізнесу. Також в статті запропоновано матрицю видів корпоративного форсайту. Вона надає можливість ідентифікувати недостатньо вивчені питання використання корпоратив- ного форсайту в міжнародному бізнесі, до яких, зокрема, належить процес інтернаціоналізації підприємства. В подальшому значної наукової уваги заслуговують питання особливостей корпоративного форсайту в міжнародних компаніях в умовах діджиталізації та четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з підготовки та захисту дипломної роботи ступеня вищої освіти "магістр"
    (2022) Прохоренко, Олена Вікторівна; Горбунов, Микола Петрович; Данько, Тарас Володимирович; Зубкова, Аліна Болеславівна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Визначено основні вимоги до організації її виконання випускної кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю "Менеджмент". Наведено тематику, загальні вимоги до структури, змісту й оформлення дипломної роботи магістра. Розглянуто особливості підготовки роботи за освітніми програмами "Менеджмент організацій та адміністрування", "Бізнес-адміністрування", "Міжнародний менеджмент". Рекомендовано для студентів спеціальності "Менеджмент" денної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Інституціональний підхід до менеджменту конкурентоспроможності міжнародного бізнесу
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович
    Розглянуті сучасний стан та перспективні напрями подальшого розвитку теоретичних засад інституціонального підходу до менеджменту конкурентоспроможності міжнародного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Інтернаціоналізація високотехнологічних підприємств в умовах четвертої промислової революції
    (2021) Данько, Тарас Володимирович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Місюня, Руслан Михайлович
    Бурхливий розвиток індустрії 4.0 та розгортання четвертої промислової революції кардинально змінює всі аспекти діяльності високотехнологічних підприємств. В цьому світлі набуває актуальності і тема "реінтернаціоналізації" міжнародних високотехнологічних підприємств, тобто пошук ними нових шляхів інтеграції у привабливі глобальні ланцюги цінності за четвертої промислової революції. Необхідність передбачити та формувати майбутні запити споживачів, а також потреба забезпечити більшу ефективність у розподілі кінцевих товарів, сьогодні є ключовими факторами, що матимуть вплив на результати діяльності таких компаній в майбутньому. Тому інтернаціоналізація високотехнологічного підприємства умовах четвертої промислової революції в першу чергу базується на результатах корпоративного форсайту та розробки його загальної бізнес-моделі. Подальша інтеграція високотехнологічного підприємства у сталі глобальні ланцюги цінності має вигляд певної воронки, яка включає в себе генерацію переліку відповідних точок входу, вибір форм міжнародної науково-технічної співпраці за технологічними компетентностями високотехнологічного підприємства та ціннісною пропозицією згідно його бізнес-моделі, розвиток відносин та ініціювання проєктів створення спільної цінності.
  • Ескіз
    Публікація
    Перспективні напрямки розвитку теорії менеджменту під впливом четвертої промислової революції
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Данько, Тарас Володимирович; Чайкова, Олена Ігорівна; Ширяєва, Наталія Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Трансформація міжнародного бізнесу в епоху четвертої промислової революції
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталія Володимирівна; Чайкова, Олена Ігорівна
    Стратегічними наслідками четвертої промислової революції для міжнародного бізнесу є кардинальна реструктуризація глобальних ринків та галузей у поєднанні з хвилею підривних інновацій, яка охоплює всі сфери діяльності міжнародних компаній. Відповідно до цього проведено аналіз сучасних тенденцій дослідження менеджменту та міжнародного бізнесу, який дозволив виділити чотири ключові складові трансформації міжнародного бізнесу в епоху четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний форсайт в мультинаціонаціональних корпораціях
    (ФОП Паляниця В. А., 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталя Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Еволюція наукових засад міжнародного бізнесу
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2019) Данько, Тарас Володимирович
    В Україні, починаючи з 1990-х років, спостерігається поступове зростання наукового інтересу до міжнародного бізнесу, але кількість відповідних праць досі залишається порівняно незначною. Водночас за кордоном наука про міжнародний бізнес з моменту появи у 1950-х роках пройшла значний шлях розвитку. В цьому контексті перед вітчизняними науковцями постає особливе завдання проаналізувати світові здобутки в цій галузі та на цій основі привести свою дослідницьку проблематику у відповідність до світових вимог сучасного етапу еволюції наукових засад міжнародного бізнесу. Незважаючи на значну кількість зарубіжних праць, присвячених дослідженню еволюції наукових засад міжнародного бізнесу, на сьогодні не існує єдиного усталеного підходу до класифікації етапів цього процесу. Це зумовило мету цього дослідження, а саме уточнити й узагальнити ключові характеристики основних етапів еволюції наукових засад міжнародного бізнесу з моменту появи цієї наукової дисципліни по теперішній час. Проведений аналіз з позицій інструменталістського підходу дозволив зробити висновок про те, що еволюція наукових засад міжнародного бізнесу є невідривною від міжнародного життєвого циклу цієї галузі та на цей момент має такі чотири етапи: інституалізація; бурхливе зростання; зрілість; ренесанс. В статті виділено й обґрунтовано часові рамки кожного етапу, та всебічно охарактеризовано кожний з них.