Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративний форсайт в менеджменті міжнародного бізнесу
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталя Володимирівна
    Питання корпоративного форсайту набувають значну актуальність в управлінні мультинаціональними компаніями. Мета дослідження спрямована на визначення та систематизацію сучасних наукових поглядів щодо застосування корпоративного форсайту в сфері менеджменту міжнародного бізнесу. До основних результатів дослідження відноситься таксономія цінності застосування корпоративного форсайту за предметними областями дослідження міжнародного бізнесу. Також в статті запропоновано матрицю видів корпоративного форсайту. Вона надає можливість ідентифікувати недостатньо вивчені питання використання корпоратив- ного форсайту в міжнародному бізнесі, до яких, зокрема, належить процес інтернаціоналізації підприємства. В подальшому значної наукової уваги заслуговують питання особливостей корпоративного форсайту в міжнародних компаніях в умовах діджиталізації та четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Документ
    Інституціональний підхід до менеджменту конкурентоспроможності міжнародного бізнесу
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович
    Розглянуті сучасний стан та перспективні напрями подальшого розвитку теоретичних засад інституціонального підходу до менеджменту конкурентоспроможності міжнародного бізнесу.
  • Ескіз
    Публікація
    Трансформація міжнародного бізнесу в епоху четвертої промислової революції
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталія Володимирівна; Чайкова, Олена Ігорівна
    Стратегічними наслідками четвертої промислової революції для міжнародного бізнесу є кардинальна реструктуризація глобальних ринків та галузей у поєднанні з хвилею підривних інновацій, яка охоплює всі сфери діяльності міжнародних компаній. Відповідно до цього проведено аналіз сучасних тенденцій дослідження менеджменту та міжнародного бізнесу, який дозволив виділити чотири ключові складові трансформації міжнародного бізнесу в епоху четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних завдань на основі кейсів з дисципліни "Міжнародний бізнес"
    (2018) Чайкова, Олена Ігорівна; Данько, Тарас Володимирович; Івахненко, Андрій Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний форсайт в мультинаціонаціональних корпораціях
    (ФОП Паляниця В. А., 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталя Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність підприємства на зовнішньому ринку: залежність від культури якості
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2011) Зубкова, Аліна Болеславівна; Данько, Тарас Володимирович
    Існуючі моделі конкурентоспроможності підприємства, що розглядають фактор якості продукції, є статичними та не враховують динамічний характер змін при управлінні якістю та формуванні культури якості на окремому підприємстві. Запропонована модель конкурентоспроможності підприємства з урахуванням динамічного впливу культури якості сприяє управлінню темпом росту експортної діяльності підприємства.