Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка ефективності інтернет-реклами
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ковшик, Валентин Ігорович; Зубкова, Аліна Болеславівна
    В статті розглядаються основні показники ефективності рекламних кампаній в мережі Інтернет та висвітлюються основні проблеми, що виникають у процесі їх розрахунку. Аналізується вплив різноманітних факторів на процес отримання статистичної маркетингової інформації щодо відвідуваності інтернет-ресурсів як основи оцінки ефективності онлайн-реклами. За результатами дослідження пропонується низка заходів, спрямованих на більш повне i точне оцінювання ефективності реклами в сучасних умовах глобальної комп'ютерної мережi.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка ефективності маркетингової логістики машинобудівного підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин Ігорович
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просування
    (НТУ "ХПІ", 2012) Зубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин Ігорович
  • Ескіз
    Публікація
    Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ковшик, Валентин Ігорович; Зубкова, Аліна Болеславівна
  • Ескіз
    Публікація
    Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин Ігорович
    У статті розглядаються основні напрямки оцінки ефективності ланцюгів постачання і висвітлюються основні проблеми, що виникають в процесі оцінки маркетингової логістики підприємства. За результатами дослідження з використанням методів контент-аналізу наводиться розроблена система показників ефективності маркетингової логістики, яка може бути використана в практичній діяльності підприємств.