Публікація:
Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просування

Ескіз

Дата

2012

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

просування продукції, складові просування, конкурентоспроможність

Бібліографічний опис

Зубкова А. Б. Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просування / А. Б. Зубкова, В. І. Ковшик // Тези доп. 20-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2012), 15-17 травня 2012 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 129.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced