Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину
    (Одеський національний економічний університет, 2021) Проскурня, Олена Михайлівна; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Носирєв, Олександр Олександрович
    Доведено, що особливим чинником в забезпеченні якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину є управління призначенням. Управління призначенням ставить програми та стратегії, які поширює унікальну історію конкретного призначення.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження організаційно-економічних факторів економічної безпеки туристичного бізнесу на українському ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Глізнуца, Марина Юріївна; Проскурня, Олена Михайлівна
    У статті розглянуті результати дослідження ряду економічних, організаційних, соціальних, правових проблем, які мають сприяти підвищенню ефективності туристичного бізнесу в Україні, збільшення його вкладу в національну економіку, підвищення його рейтингу в світових показниках туристських потоків. Доведено, що туризм вигідний тільки в тому випадку, коли держава виробляє цю функцію та розширює ринок збуту. Закономірно, що чим більша туристів приймає держава, тим більше у нього доходи і менше власні витрати. Все це свідчить про наявність цілої низки важливих організаційних, управлінських та політичних проблем в туристичній індустрії. Метою статті є розвиток організаційно-економічних засад туристичного бізнесу та туристичної інфраструктури, що дасть можливість забезпечити комфортність, ритмічність і безпеку при пересуванні за напрямками національної мережі міжнародних транспортних коридорів та основних транспортних магістралей, зростання туристичної привабливості країни, стимулювати розвиток всіх видів туризму в нашій країні та ефективне використання туристичного і рекреаційного потенціалу України. Сформовано систему техніко-економічних показників, які в сучасних українських реаліях в змозі забезпечити економічну ефективність туристичного бізнесу, надати йому імпульс розвитку. Обґрунтовано, що забезпечення ефективних організаційно-економічних умов розвитку туризму в країні, регоні чи в певній місцевості досягається шляхом створення системи ключових факторів по критичним напрямкам ефективності туристичного бізнесу. Доведено, що блочна структура таких факторів повинна включати в себе чотири основних складові: економіка, менеджмент, маркетинг та логістика, Складові економіки та менеджменту мають пріоритетне значення для більшості сучасних напрямків виробничо-підприємницької діяльності, то блоки логістики та маркетингу відноситься до специфічних особливостей українського туристичного бізнесу, в якому вони відіграють особливу надзвичайно важливу роль. Детально розглянуто складові маркетингу і логістики, які автори віднесли до найбільш специфічних факторів туристичного бізнесу. Обґрунтовано, що вміле поєднання доступних підходів маркетингу і логістики надасть можливість приймати швидкі і оптимальні рішення щодо забезпечення ефективної взаємодії між внутрішнім і зовнішнім середовищем підприємства, що дозволить підвищити ефективність управління туристичним підприємством і знизити вплив кризи на розвиток туристичного бізнесу України в цілому, а згодом - відновити потік іноземних туристів, які забезпечують і фінансові, і соціальні, і бізнесові показники ефективності туристичного бізнесу.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка, менеджмент, маркетинг туризму та гостинності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Маслак, Марія Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Побережний, Роман Олегович; Попов, Микола Олексійович
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері туризму до відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Туризм". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади туристичного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва туристичних підприємств. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку туристичного господарства. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальностей "Туризм", "Готельно-ресторанна справа" та "Менеджмент" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців та практикуючих фахівців.
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесі
    (Триторія, 2019) Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Проскурня, Олена Михайлівна
    Доведено, що управління знаннями включає в себе елементи стратегічного управління, управління персоналом, маркетингу, організаційного розвитку, економіки, інформатики, теорії створення інформаційних систем, освіти команд, інноваційного менеджменту та ін. Воно розглядає також не тільки окремі елементи цих сформованих дисциплін, а й їх взаємодія.