Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни "Діагностика стану підприємства в антикризовому управлінні"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Ткаченко, Марина Олексіївна
    Сучасні підприємства стають найбільш вразливими під час виникнення кризи, спричиненої економічними, фінансовими, технологічними та іншими чинниками. З огляду на це, підприємства повинні активно застосовувати увесь сучасний інструментарій різноманітних методів фінансового аналізу, які є підґрунтям для якісної діагностики кризового стану. При цьому систематична діагностика фінансового стану в антикризовому управлінні. Дисципліна «Діагностика фінансового стану в антикризовому управлінні» розглядає методики оцінки фінансового стану підприємства в антикризовому управлінні. Крім того, викладається інструментарій аналітичної діагностики щодо можливої появи негативних явищ у господарській діяльності, які можуть призвести до банкрутства з метою розробки заходів, спрямованих на оздоровлення фінансового стану підприємства та антикризового управління.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни "Діагностика стану підприємства в антикризовому управлінні"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Ткаченко, Марина Олексіївна
    Вивчення опублікованих наукових праць, теоретичних концепцій, відповідного методичного забезпечення та емпіричний аналіз практики з діагностики фінансового стану підприємства в антикризовому управлінні дозволили встановити коло найбільш актуальних проблем, які потребують наукового вирішення. Ґрунтовних досліджень потребують питання, пов’язані з визначенням фінансово-економічного механізму діагностики фінансового стану підприємства при антикризовому управлінні, методів діагностики фінансової кризи, аналізі моделей фінансової діагностики антикризових заходів, розробленням інструментарію діагностики фінансового стану підприємства, зокрема при прийнятті рішень в кризових ситуаціях у взаємозумовлених відношеннях при кризовому стані підприємства. Дисципліна “Діагностика стану підприємства в антикризовому управлінні” — один з предметів, вивчення якого зумовлене змінами в економічному розвитку України. Важливе значення під час підготовки сучасних спеціалістів має формування знань і навичок діагностування стану підприємства та антикризового управління в нестандартних кризових і надзвичайних ситуаціях.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Криштальова, А. І.; Чайкова, Олена Ігорівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з підготовки та захисту дипломної роботи ступеня вищої освіти "магістр"
    (2022) Прохоренко, Олена Вікторівна; Горбунов, Микола Петрович; Данько, Тарас Володимирович; Зубкова, Аліна Болеславівна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Визначено основні вимоги до організації її виконання випускної кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю "Менеджмент". Наведено тематику, загальні вимоги до структури, змісту й оформлення дипломної роботи магістра. Розглянуто особливості підготовки роботи за освітніми програмами "Менеджмент організацій та адміністрування", "Бізнес-адміністрування", "Міжнародний менеджмент". Рекомендовано для студентів спеціальності "Менеджмент" денної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise
    (ПП "Технологічний Центр", 2022) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Pushkar, Oleksandr; Druhova, Olena; Osypova, Svitlana; Makarenko, Anastasiya B.; Mordovtsev, Oleksandr
    The meaning of the “digital marketing management” concept that takes into account the role of customer impressions and emotional response as prerequisites for activating targeted actions is clarified. It is proved in the paper that one of the most important criteria of digital marketing management effectiveness is the formation of user impressions. The issues of digital marketing management evaluation are generalized. It was found that modern methods of economic evaluation do not take into account the emotional component of content perception. It is proposed to introduce qualitative evaluation of impressions along with quantitative methods of digital marketing management. Digital marketing formats are systematized according to the ability to track customer feedback after interacting with a particular format. It was found that the most popular formats of digital marketing in 2021 were those that take feedback into account. In particular, companies spend their budgets for SMM – 75 %, banner advertising – 71 %, and for sharing they mostly choose social networks: Facebook – 88 %, Instagram – 78 %, Google – 75 % and YouTube – 71 %. Methodical recommendations to substantiate the economic evaluation of digital marketing management are proposed. Based on the concept of impression economy, the method of assessing the impressions of users by reviewing their reactions on social networks is analyzed. SWOT analysis of user impressions is made, and it is proposed to choose digital content, which is more emotional. The proposed methodological recommendations reflect the results of the effectiveness of digital marketing management both in quantitative (assessment of absolute and relative indicators) and qualitative forms (assessment of impressions).
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо якісного аналізу відеоконтенту
    (MDPC Publishing, 2021) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
    В статті особливої уваги приділено розробці рекомендацій щодо якісного оцінювання відеоконтенту на основі методу SWOT-аналізу, а також методу побудови семантичного диференціалу. Узагальнені параметри для аналізу сильних та слабких сторін відео матеріалу. Проведена апробація методичних рекомендацій на прикладі промо-ролику для ВНЗ та їх освітніх програм.
  • Ескіз
    Публікація
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова стратегія просування товару на українському ринку на прикладі компанії ПАТ "сан інбев Україна"
    (НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Каплун, Аліна Володимирівна
    Виявлені ключові фактори, які впливають на ринок українських пивоварів, проведена оцінка ризиків з урахуванням падіння пивного ринку та не сприяння уряду України до розвитку пивної галузі. Проведений аналіз маркетингово-збутової стратегії компанії, характеру змін настроїв у споживачів щодо смакових вподобань. Зроблено дослідження щодо розробки рекомендацій стратегії просування товару на ринку України. Виконано аналіз фінансового стану та аналіз діяльності підприємства, його конкурентного середовища, виявлені слабкі та сильні сторони підприємства, можливості та загрози при здійсненні діяльності. Наданий перелік стратегій просування продукції підприємства. Серед обраних стратегій переважає маркетингова діяльність підприємства, яка спрямована на соціальні рекламні кампанії, а також на укріпленні локальних торгових марок, які входять до українського портфелю брендів, розробка нової етикетки для продукції. Дані заходи спрямовані на підвищення привабливості споживача у традиційних і сучасних каналах збуту продукції. Запропоновані заходи щодо просування товару орієнтує підприємство на ринкові цінності, підпорядковує його діяльність забезпеченню споживчих потреб покупців цільового ринку. Формулювання стратегій просування товару допомагає із з’ясуванням особливостей потенційних покупців, їх потреб і життєвих цінностей; головних конкурентів, їх товарів, методів і способів поведінки на ринку; оптимальним вибором товарної і цінової політики; умінням ефективно створювати і використовувати торговельні мережі; здатністю створювати позитивний імідж своєму товару, торговій марці, а також переконувати покупця в особливих вигодах від користування пропонованим товаром і забезпечувати ці вигоди. Опрацьована стратегія ціноутворення підприємства, як результат запропоновано складання промо-плану з фокусом на бренди із супер-преміум сегменту для збільшення об'єму продажів та завоювання частки ринку конкурентів.
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм розробки стратегії міжнародного інбаунд маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Данько, Тарас Володимирович; Безкоровайна, Дар'я Вікторівна
    Розглянуто поняття інбаунд маркетинг, визначені його основні інструменти. Інструменти умовно поділені на дві категорії та детально охарактеризовані. Проаналізовані останні досягнення та література на тему. Інбаунд маркетинг представлено у вигляді процесу, що складається з п’яти складових частин. Визначені основні елементи стратегії міжнародного інбаунд маркетингу та сформовано алгоритм її розробки. Реалізація алгоритму дозволяє розробити ефективну стратегію міжнародного інбаунд маркетингу високотехнологічного підприємства.