Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративний форсайт в менеджменті міжнародного бізнесу
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталя Володимирівна
    Питання корпоративного форсайту набувають значну актуальність в управлінні мультинаціональними компаніями. Мета дослідження спрямована на визначення та систематизацію сучасних наукових поглядів щодо застосування корпоративного форсайту в сфері менеджменту міжнародного бізнесу. До основних результатів дослідження відноситься таксономія цінності застосування корпоративного форсайту за предметними областями дослідження міжнародного бізнесу. Також в статті запропоновано матрицю видів корпоративного форсайту. Вона надає можливість ідентифікувати недостатньо вивчені питання використання корпоратив- ного форсайту в міжнародному бізнесі, до яких, зокрема, належить процес інтернаціоналізації підприємства. В подальшому значної наукової уваги заслуговують питання особливостей корпоративного форсайту в міжнародних компаніях в умовах діджиталізації та четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Документ
    How is Coronavirus Crisis Changing International Business?
    (2020) Danko, Taras
    The coronavirus crisis is dramatically changing lifestyles, markets, workplaces, business processes and value chains. The coronavirus challenges for international business include employee safety, financial sustainability, the resilience of supply chains, crucial systems maintenance to support, unprecedented levels of remote working and online trading, swift global markets transformation, and new COVID-19 legislation. Consequently, international firms are changing at an enormous speed, developing new essential capabilities, many of which are based on Industry 4.0 technologies.
  • Ескіз
    Документ
    How will International Business Survive the Fourth Industrial Revolution?
    (2021) Danko, Taras
    The article contains conceptual outlines of the key capabilities that international companies have to develop in order to remain resilient and competitive in the era of the Fourth Industrial Revolution.
  • Ескіз
    Документ
    Integrating international marketing strategy into the business model framework
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Danko, Taras; El Haji, Rami
    The introduction of business design thinking triggered by the progress in the theory of technology entrepreneurship and startup experimentation has caused the recent shift of business management focus to the issues of value creation and delivery. This was followed by the rise of studies on the role of business models in firm internationalization as well as business model innovation through industry 4.0. Simultaneously value proposition is at the core of the modern marketing paradigm. Yet, the value proposition is not considered as a distinct element of the marketing strategy. We suggest that highlighting the value proposition within the typical international marketing strategy would make it operational for its further integration into the business model frameworks.