Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Організаційний розвиток підприємств в умовах глобального подвійного переходу(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Данько, Тарас Володимирович; Данько, АндрійДокумент Корпоративний форсайт в менеджменті міжнародного бізнесу(Видавничий дім "Гельветика", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталя ВолодимирівнаПитання корпоративного форсайту набувають значну актуальність в управлінні мультинаціональними компаніями. Мета дослідження спрямована на визначення та систематизацію сучасних наукових поглядів щодо застосування корпоративного форсайту в сфері менеджменту міжнародного бізнесу. До основних результатів дослідження відноситься таксономія цінності застосування корпоративного форсайту за предметними областями дослідження міжнародного бізнесу. Також в статті запропоновано матрицю видів корпоративного форсайту. Вона надає можливість ідентифікувати недостатньо вивчені питання використання корпоратив- ного форсайту в міжнародному бізнесі, до яких, зокрема, належить процес інтернаціоналізації підприємства. В подальшому значної наукової уваги заслуговують питання особливостей корпоративного форсайту в міжнародних компаніях в умовах діджиталізації та четвертої промислової революції.Публікація Методичні вказівки з підготовки та захисту дипломної роботи ступеня вищої освіти "магістр"(2022) Прохоренко, Олена Вікторівна; Горбунов, Микола Петрович; Данько, Тарас Володимирович; Зубкова, Аліна Болеславівна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Нащекіна, Ольга МиколаївнаВизначено основні вимоги до організації її виконання випускної кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю "Менеджмент". Наведено тематику, загальні вимоги до структури, змісту й оформлення дипломної роботи магістра. Розглянуто особливості підготовки роботи за освітніми програмами "Менеджмент організацій та адміністрування", "Бізнес-адміністрування", "Міжнародний менеджмент". Рекомендовано для студентів спеціальності "Менеджмент" денної та заочної форм навчання.Документ Stepping into the enigma: Teaching international business 4.0(2021) Danko, TarasAs more and more evidence demonstrates the abrupt and radical change of the international business realities caused by the fourth industrial revolution, it’s time to accommodate these new developments into the learning experiences of future international managers. To gain resiliency and remain competitive, international companies learn and adopt new emerging managerial practices of International Business 4.0. In their turn, in order to remain relevant in the area of business and management education, universities need to upskill, to provide proper learning opportunities for the next generation of managers who are preparing for the implications of International Business 4.0. This must be done by rethinking what are the appropriate learning outcomes and methods that meet the emerging requirements of transforming business organizations.Документ How is Coronavirus Crisis Changing International Business?(2020) Danko, TarasThe coronavirus crisis is dramatically changing lifestyles, markets, workplaces, business processes and value chains. The coronavirus challenges for international business include employee safety, financial sustainability, the resilience of supply chains, crucial systems maintenance to support, unprecedented levels of remote working and online trading, swift global markets transformation, and new COVID-19 legislation. Consequently, international firms are changing at an enormous speed, developing new essential capabilities, many of which are based on Industry 4.0 technologies.Документ How will International Business Survive the Fourth Industrial Revolution?(2021) Danko, TarasThe article contains conceptual outlines of the key capabilities that international companies have to develop in order to remain resilient and competitive in the era of the Fourth Industrial Revolution.Документ Інституціональний підхід до менеджменту конкурентоспроможності міжнародного бізнесу(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас ВолодимировичРозглянуті сучасний стан та перспективні напрями подальшого розвитку теоретичних засад інституціонального підходу до менеджменту конкурентоспроможності міжнародного бізнесу.Документ Інтернаціоналізація високотехнологічних підприємств в умовах четвертої промислової революції(2021) Данько, Тарас Володимирович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Місюня, Руслан МихайловичБурхливий розвиток індустрії 4.0 та розгортання четвертої промислової революції кардинально змінює всі аспекти діяльності високотехнологічних підприємств. В цьому світлі набуває актуальності і тема "реінтернаціоналізації" міжнародних високотехнологічних підприємств, тобто пошук ними нових шляхів інтеграції у привабливі глобальні ланцюги цінності за четвертої промислової революції. Необхідність передбачити та формувати майбутні запити споживачів, а також потреба забезпечити більшу ефективність у розподілі кінцевих товарів, сьогодні є ключовими факторами, що матимуть вплив на результати діяльності таких компаній в майбутньому. Тому інтернаціоналізація високотехнологічного підприємства умовах четвертої промислової революції в першу чергу базується на результатах корпоративного форсайту та розробки його загальної бізнес-моделі. Подальша інтеграція високотехнологічного підприємства у сталі глобальні ланцюги цінності має вигляд певної воронки, яка включає в себе генерацію переліку відповідних точок входу, вибір форм міжнародної науково-технічної співпраці за технологічними компетентностями високотехнологічного підприємства та ціннісною пропозицією згідно його бізнес-моделі, розвиток відносин та ініціювання проєктів створення спільної цінності.Документ EU and Ukraine: Forging the Resilient Partnership(2021) Danko, TarasДокумент Integrating international marketing strategy into the business model framework(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Danko, Taras; El Haji, RamiThe introduction of business design thinking triggered by the progress in the theory of technology entrepreneurship and startup experimentation has caused the recent shift of business management focus to the issues of value creation and delivery. This was followed by the rise of studies on the role of business models in firm internationalization as well as business model innovation through industry 4.0. Simultaneously value proposition is at the core of the modern marketing paradigm. Yet, the value proposition is not considered as a distinct element of the marketing strategy. We suggest that highlighting the value proposition within the typical international marketing strategy would make it operational for its further integration into the business model frameworks.