Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Фінансові виклики міжнародного бізнесу в системі сучасної освіти(ГО "Львівська економічна фундація", 2020) Мехович, Сергій Анатолійович; Міщенко, Володимир АкимовичРозглянуто особливості фінансових викликів міжнародного бізнесу в системі традиційної та дистанційної освіти. Наведено аналіз викликів сучасності в організації навчального процесу, в якому беруть участь територіально віддалені один від одного студенти і викладачі. Надано характеристику таким викликам, а саме, цифровій революції, бурхливому розвитку електронної культури і її форм, цифровим і мобільним технологіям; глобалізації і міграційним процесам; особливостям зростання обсягу знань і необхідності постійного навчання; розвитку суспільства послуг; появі нових професій і форм дистанційної роботи. Визначено особливості адаптації людини до можливостей і умов інформаційної епохи. Розглянуто перспективи впровадження змішаної системи освіти. Запропоновано механізми усунення ризиків застосування дистанційної освіти шляхом використання спеціальних технологій. Надано характеристику глобальному ринку дистанційної освіти у мегауніверситетах, наведено характеристику дистанційних освітніх технологій останнього покоління. Зосереджено увагу на нових формах організації бізнесу освіти, що з’явилися останнього часу у світі. Запропоновано організаційні структури для вирішення задач дистанційної освіти та джерел фінансування.Публікація Вплив глобалізаційних процесів на гармонізацію системи обліку і звітності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ситник, Є. Г.; Колєсніченко, Анастасія СергіївнаГлобалізаційні процеси виступають потужним драйвером в оновленні та переформатуванні багатьох систем життєдіяльності, в тому числі і систем обліку та звітності. В умовах глобалізаційних змін основні напрями розвитку системи бухгалтерського обліку та звітності мають враховувати системний, нормативний, інформаційний, комунікаційний фактори впливу.Документ Роль та призначення зовнішньоекономічної діяльності в умовах поглиблення процесів глобалізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Іващенко, Є. А.; Міщенко, Володимир АкимовичПублікація Методичні вказівки до виконання практичних завдань на основі кейсів з дисципліни "Міжнародний бізнес"(2018) Чайкова, Олена Ігорівна; Данько, Тарас Володимирович; Івахненко, Андрій ВолодимировичДокумент Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Мірченко, О. О.; Шевченко, Марина МиколаївнаДокумент Сутність маркетингу зовнішньоекономічної діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Назарова, Тетяна Юріївна; Мягкова, Катерина АндріївнаСтаття розкриває проблему формування маркетингової стратегії підприємства при виході на зовнішні конкурентні ринки. В ній розглянуто основні теоретичні положення та проаналізовано наукові позиції вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності поняття «маркетингу зовнішньоекономічної діяльності» та на підставі використання методу порівняння і аналізування відокремлено уточнене трактування досліджуваної категорії. Виділено ряд особливостей, які притаманні маркетингу зовнішньоекономічної діяльності сучасних підприємств та чинники, які впливають на вибір тієї чи іншої стратегії. Визначено основні завдання, що підлягають вирішенню в процесі розробки маркетингової стратегії. Досліджено основні етапи її формування та особливості, що виникають під час цього процесу. Управління маркетингом у сфері зовнішньоекономічної діяльності включає дослідження основних характеристик сучасного світового ринку, його динаміки, тенденцій розвитку і пріоритетів; визначення суб’єктів міжнародних зв’язків та особливостей поведінки і мотивації під час проведення ними маркетингової діяльності; характеристику основних параметрів середовища міжнародного маркетингу, у тому числі конкурентної ситуації; розробку стратегії виходу і діяльності на потенційному зарубіжному ринку; визначення проблем і специфіки технології маркетингової діяльності на зовнішніх ринках. Запропоновано алгоритм формування управлінського рішення міжнародного маркетингу, що ґрунтується на формуванні стратегії, розробці програм та заходів щодо підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємств сфери послуг під впливом глобалізаційних процесів світової економіки.Документ Еволюція наукових засад міжнародного бізнесу(ФОП Лібуркіна Л. М., 2019) Данько, Тарас ВолодимировичВ Україні, починаючи з 1990-х років, спостерігається поступове зростання наукового інтересу до міжнародного бізнесу, але кількість відповідних праць досі залишається порівняно незначною. Водночас за кордоном наука про міжнародний бізнес з моменту появи у 1950-х роках пройшла значний шлях розвитку. В цьому контексті перед вітчизняними науковцями постає особливе завдання проаналізувати світові здобутки в цій галузі та на цій основі привести свою дослідницьку проблематику у відповідність до світових вимог сучасного етапу еволюції наукових засад міжнародного бізнесу. Незважаючи на значну кількість зарубіжних праць, присвячених дослідженню еволюції наукових засад міжнародного бізнесу, на сьогодні не існує єдиного усталеного підходу до класифікації етапів цього процесу. Це зумовило мету цього дослідження, а саме уточнити й узагальнити ключові характеристики основних етапів еволюції наукових засад міжнародного бізнесу з моменту появи цієї наукової дисципліни по теперішній час. Проведений аналіз з позицій інструменталістського підходу дозволив зробити висновок про те, що еволюція наукових засад міжнародного бізнесу є невідривною від міжнародного життєвого циклу цієї галузі та на цей момент має такі чотири етапи: інституалізація; бурхливе зростання; зрілість; ренесанс. В статті виділено й обґрунтовано часові рамки кожного етапу, та всебічно охарактеризовано кожний з них.