Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Корпоративний форсайт в менеджменті міжнародного бізнесу(Видавничий дім "Гельветика", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталя ВолодимирівнаПитання корпоративного форсайту набувають значну актуальність в управлінні мультинаціональними компаніями. Мета дослідження спрямована на визначення та систематизацію сучасних наукових поглядів щодо застосування корпоративного форсайту в сфері менеджменту міжнародного бізнесу. До основних результатів дослідження відноситься таксономія цінності застосування корпоративного форсайту за предметними областями дослідження міжнародного бізнесу. Також в статті запропоновано матрицю видів корпоративного форсайту. Вона надає можливість ідентифікувати недостатньо вивчені питання використання корпоратив- ного форсайту в міжнародному бізнесі, до яких, зокрема, належить процес інтернаціоналізації підприємства. В подальшому значної наукової уваги заслуговують питання особливостей корпоративного форсайту в міжнародних компаніях в умовах діджиталізації та четвертої промислової революції.Документ Methodological recommendations for completing the assignment for correspondence students of the discipline "Strategic controlling"(National technical university "Kharkov politechnical institute", 2021) Mehovich, S. A.; Druhova, О. S.; Klepikova, S. V.; Zubkova, A. B.Документ Особливості управління ризиками в сучасних умовах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Сітак, Ірина Леонідівна; Івахненко, Андрій ВолодимировичОписана проблематика аналізу ризиків в сучасних умовах міжнародного бізнесу та її вплив на ефективність діяльності підприємства. Проаналізовано літературні джерела, що стосуються тематики дослідження. Виділена невирішена раніше частина проблеми. Сформульовано завдання, які повинний вирішувати процес управління ризиками на підприємстві. Управління ризиками визначено як сукупність заходів, інструментів і цілеспрямованих дій господарюючого суб'єкта, спрямованих на виявлення, прогнозування їх виникнення і зниження або виключення негативних наслідків від їх реалізації. На основі аналізу визначено мету та завдання управління ризиками, основні з котрих можна визначити як виявлення причин і основних факторів виникнення ризиків, цілеспрямований пошук прийомів і методів управління ризиком, організація роботи по зниженню ступеня ризику, оволодіння навичками отримання і збільшення доходу в невизначеній ситуації. В роботі охарактеризовано методи аналізу ризиків. Надано характеристику якісному та кількісному методам аналізу ризиків, вказано мету аналізу, завдання та механізми передбачення ризиків. Наведено послідовність та характеристику етапів управління ризиками. Обгрунтовано необхідність виділення етапу постризикового моніторингу, який передбачає вивчення результатів реалізації управлінських рішень та оцінку їх доцільності з позиції вже наявних результатів післядії ризику. Акцентовану увагу на проблемах та важливості створення бази ризиків, котра сприятиме формуванню навичок у персоналу щодо здатності інформування керівництва про загрозу, формуванню навичок у персоналу на досягнення результативності заходів контролю, тобто орієнтує на результат, надасть можливість підвищувати професійний рівень та стати експертами у відповідній галузі, відслідковувати динаміку управління ризиками (зниження, збільшення) для внутрішніх та зовнішніх користувачів та навчить швидкісному реагуванню на непередбачені обставини. Така база ризиків підприємства сприятиме розробці відповідних методів реагування на ризики, що дозволить обґрунтувати можливі стратегії мінімізації ризиків, а також управління ними та зниження наслідків від них.Документ How is Coronavirus Crisis Changing International Business?(2020) Danko, TarasThe coronavirus crisis is dramatically changing lifestyles, markets, workplaces, business processes and value chains. The coronavirus challenges for international business include employee safety, financial sustainability, the resilience of supply chains, crucial systems maintenance to support, unprecedented levels of remote working and online trading, swift global markets transformation, and new COVID-19 legislation. Consequently, international firms are changing at an enormous speed, developing new essential capabilities, many of which are based on Industry 4.0 technologies.Документ Business modeling in the strategic management of the international high-tech companies(ТОВ "Планета – Прінт", 2021) Zubkova, A. B.; Maihurova, D. S.Документ Agile project management for international business: impact of cross-cultural differences(ТОВ "Планета – Принт", 2019) Rusanova, L. D.; Zubkova, A. B.Документ Business Modelling in the Strategic Management of International High-Tech Companies(Видавничий дім "Інжек", 2021) Zubkova, Alina Boleslavivna; Maihurova, D. S.The article is aimed to analyze the concept of the business model within the frame of strategic management of a company and background its influence on Ukrainian high-tech companies. Taking into account the fact that the concept of business model has long been explored by international scholars, it becomes necessary to determine how it is used in the strategic management of Ukrainian high-tech companies. Through the carried out content analysis of strategic management definitions provided by different authors, the main elements are allocated, which most scientists focus on, namely: the process of strategy development, goal setting, analysis of the internal and external environment, and value creation. Value creation is a particularly important parameter of the high technology market since the life cycle of such goods is short. Based on these data, it has been decided to analyze 50 innovative companies of Ukraine and their business models based on the Business Model Canvas, developed by the Swiss business theorist Alexander Osterwalder. The results of a frequency analysis helped to determine that Ukrainian companies have four weak building blocks in business models: customer segments, customers relationships, key partners, and cost structure. It has been found that companies use their business models only as a marketing communications tool. But, unfortunately, without understanding the customers, cost structure, and partners for whom value is created, the strategic development of a company is impossible.Документ Socially Responsible Digital Marketing in the Experience Economy(Nicolaus Copernicus University, Poland, 2020) Pushkar, Oleksandr; Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia; Druhova, OlenaThe novelty of the conducted research lies in the application of the deduction method when analyzing the content of an enterprise in order to enhance social responsibility. First, all digital content is analyzed by SWOT analysis, and then each individual existing or newly created content is analyzed using a filter system in modified content analysis.Документ How will International Business Survive the Fourth Industrial Revolution?(2021) Danko, TarasThe article contains conceptual outlines of the key capabilities that international companies have to develop in order to remain resilient and competitive in the era of the Fourth Industrial Revolution.Документ Integrating international marketing strategy into the business model framework(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Danko, Taras; El Haji, RamiThe introduction of business design thinking triggered by the progress in the theory of technology entrepreneurship and startup experimentation has caused the recent shift of business management focus to the issues of value creation and delivery. This was followed by the rise of studies on the role of business models in firm internationalization as well as business model innovation through industry 4.0. Simultaneously value proposition is at the core of the modern marketing paradigm. Yet, the value proposition is not considered as a distinct element of the marketing strategy. We suggest that highlighting the value proposition within the typical international marketing strategy would make it operational for its further integration into the business model frameworks.