Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Гальмівні системи сучасних колісних тракторів
    (Севастопольський національний технічний університет, 2013) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі розглянуто принцип дії гальмівних систем сучасних колісних тракторів, зокрема з безступінчастими гідрооб'ємно-механічними трансмісіями, проаналізовані гальмівні системи тракторів різної потужності, а також сучасні засоби автоматизації процесу гальмування колісних тракторів.
  • Ескіз
    Документ
    Безступінчасті гідрооб'ємно-механічні трансмісії як невід'ємний елемент сучасних автомобілів, будівельної і спеціальної техніки
    (Севастопольський національний технічний університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі визначені переваги та недоліки гідрооб’ємно-механічних трансмісій, області їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях, будівельній і спеціальній техніці.