Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Розглянуто особливості розрахунку параметрів торсіонної підвіски транспортних засобів, що до забезпечення максимального динамічного ходу, при заданій довжині торсіона, відповідно до необхідної приведеної жорсткості підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів торсіонної підвіски, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.
  • Ескіз
    Документ
    Методика розрахунку параметрів двоступінчастих пневмогідравлічних ресор систем підресорювання транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Пропонується методика розрахунку заправних тисків і об’ємів пневмоціліндрів та побудови пружних характеристик двоступінчастих пневмогідравлічних ресор підвіски транспортних засобів, відповідно до необхідної приведеної жорсткості та з урахуванням змінної величини силового та кінематичного чисел підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів ресор та забезпечити розташування власних частот коливань підресореного корпусу у необхідних межах, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.