Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ринку послуг на СТОА та потреби їх вдосконалення
    (НТУ "ХПІ", 2013) Артюшенко, Анатолій Дмитрович; Хаустов, О. Е.
    Проведено ретроспективний огляд розвитку СТО в нашій країні. Зроблено висновки що до спеціалізації автосервісів під конкретну марку автомобілю. Виявлено переваги спеціалізації, при яких забезпечується ефективність їх механізації і автоматизації, зниження собівартості продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу характеристик підвіски автомобіля малого класу на плавність ходу та її модернізація
    (НТУ "ХПІ", 2013) Артюшенко, Анатолій Дмитрович; Суярков, О. Г.
    Проведено аналіз існуючих характеристик амортизаторів автомобілів, складена математична модель процесу руху по характерному дорожньому покриттю, досліджені можливості підвищення плавності ходу.