Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Науково-прикладні основи системного аналізу та керування гальмуванням колісних тракторів сільськогосподарського призначення з гідрооб'ємно-механічними трансмісіями
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Визначено тенденції розвитку безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій та перспективи їх застосування в тракторобудуванні; шляхом експериментальних досліджень ступеня стомлення операторів-водіїв колісних тракторів з гідрооб'ємно-механічними трансмісіями та різноманітними механічними трансмісіями виконано кількісну оцінку ергономічності досліджуваних тракторів; формалізовано розподіл кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічних трансмісій різних структур з ретельним урахуванням втрат; виявлено та систематизовано основні закономірності робочих процесів, включаючи циркуляцію потужності, у безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісіях; виявлено взаємозв'язок між робочими процесами у гідрооб'ємно-механічних трансмісіях та процесом буксування трактора при розгоні; виявлено та систематизовано впливспособів реалізації службового та екстреного гальмування, умов експлуатації, законів натиснення на педаль гальма та законів зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі на кінематичні, силові та енергетичні параметри гідрооб'ємно-механічних трансмісій різних структур, а також керованість та гальмівну ефективність; визначено з точки зору динаміки процесу гальмування оптимальні місця розташування зчеплення в гідрооб'ємно-механічних трансмісіях як з диференціалом на вході, так і диференціалом на виході.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективні гідрооб'ємно-механічні трансмісії для колісних тракторів сільськогосподарського призначення
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Наведено кінематичні схеми перспективних гідрооб'ємно-механічних трансмісій, ідентифіковано їх основні конструктивні параметри, типорозміри гідромашин гідрооб'ємної передачі, визначені кінематичні, силові та енергетичні параметри трансмісій.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні гідрооб'ємно-механічні трансмісії: Fendt Variо
    (Севастопольський національний технічний університет, 2013) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі представлені результати статичного аналізу трансмісії трактора Fendt 939 Variо та результати моделювання розгону даного трактора при різних робочих об'ємах гідромоторів та змінній силі тяги на гаку.
  • Ескіз
    Документ
    Результати моделювання процесу розгону трактора Fendt 939 Vario
    (Полтавська державна аграрна академія, ПП "Технологічний Центр", 2013) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    У роботі визначено вплив законів зміни параметрів регулювання гідрооб'ємної передачі, робочих об'ємів гідромоторів на основні параметри трансмісії та буксування коліс трактора при змінній силі тяги на гаку та розгоні на тяговому діапазоні, проведений порівняльний аналіз буксування коліс трактора Fendt 939 Vario з трактором, що має еквівалентні параметри, але механічну трансмісію. Також в роботі розглянуто та проаналізовано розгін трактора при виконанні транспортних робіт.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз безступінчастих двопотокових гідрооб'ємно-механічних трансмісій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Формалізовано та систематизовано основні закономірності розподілу кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічних трансмісій, що працюють за схемами "диференціал на вході" та "диференціал на виході".
  • Ескіз
    Документ
    Безступінчасті гідрооб'ємно-механічні трансмісії як невід'ємний елемент сучасних тракторів
    (Севастопольський національний технічний університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі визначені переваги та недоліки гідрооб'ємно-механічних трансмісій, оцінено доцільність використання гідрооб'ємно-механічних трансмісій на тракторах.
  • Ескіз
    Документ
    Безступінчасті гідрооб'ємно-механічні трансмісії як невід'ємний елемент сучасних автомобілів, будівельної і спеціальної техніки
    (Севастопольський національний технічний університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі визначені переваги та недоліки гідрооб’ємно-механічних трансмісій, області їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях, будівельній і спеціальній техніці.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції та перспективи застосування в автомобіле- і тракторобудуванні безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Визначено переваги та недоліки гідрооб'ємно-механічних трансмісій, галузь їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобільному транспорті та сільськогосподарських машинах.