Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток моделі визначення коефіцієнтів втрат об'ємного аксіально-поршневого гідравлічного приводу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Трембач, Олексій Сергійович; Кожушко, Андрій Павлович
    Дана стаття має за мету надати рекомендації щодо уточнення значень коефіцієнтів об’ємних втрат в гідрооб’ємній передачі за рахунок використання математичної моделі визначення об’ємного ККД та методу оптимізації для знаходження оптимального значення цільової функції. При вирішенні поставленої мети використовувалась методика, яка складається з пошуку оптимального значення коефіцієнтів об’ємних втрат при використання методу оптимізації з лінійною цільовою функцією та зіставленні теоретичного результату з експериментальними даними. Практична значимість роботи полягає у технічно-обґрунтованому виборі значень коефіцієнтів об’ємних витрат регульованого гідронасосу та нерегульованого гідромотору, що підвищує точність обчислення ефективності гідрооб’ємної передачі.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування конструкційного вибору силової установки електротрактора
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Даниленко, Віталій Дмитрович; Ткачов, В'ячеслав Юрійович; Кожушко, Андрій Павлович; Кожушко, Олексій Михайлович
    Технічно обґрунтовано вибір електричного двигуна та конструкційної схеми силової установки при побудові електротрактору малого тягового класу. Використано методику, яка дозволила проаналізувати існуючі електричні двигуни, що використовуються в електричних приводах суміжних галузей промисловості, а також виконано технічне обґрунтування схемного рішення силової установки електричного трактора. Результатом є обґрунтований вибір синхронного двигуна з постійними магнітами, синхронного реактивного двигуна та асинхронного двигуна, як тих що доцільно впроваджувати в електротрактор. Практична значимість роботи полягає у технічному обґрунтуванні вибору схемного рішення для формування електричної силової установки для малопотужних тракторів.
  • Ескіз
    Документ
    Ергономічні властивості та екологія транспортних засобів
    (2022) Кожушко, Андрій Павлович; Калінін, Євген Іванович
    Представлені матеріали висвітлюють основні питання в ергономіці та екології транспортних засобів. Окрім того, знайомлять читача з сучасними тенденціями розвитку ергономічних властивостей транспортних засобів, а також з екологічними нормами та загальною екологічною безпекою Призначено для студентів, аспірантів, викладачів та наукових співробітників транспортного профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Міжнародні автомобільні вантажні перевезення" з курсу "Міжнародні автомобільні вантажні перевезення"
    (2022) Кожушко, Андрій Павлович
    Навчальна дисципліна «Міжнародні автомобільні вантажні перевезення» належить до вибіркових дисциплін професіональної підготовки магістранта. Вона ґрунтується на організацію сучасних автомобільних перевезень.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Ергономічні властивості та екологія самохідних машин" з курсу "Ергономічні властивості та екологія самохідних машин"
    (2022) Кожушко, Андрій Павлович; Кальченко, Борис Іванович
    Навчальна дисципліна «Ергономічні властивості та екологія самохідних машин» належить до обов’язкових дисциплін професіональної підготовки магістранта. Вона ґрунтується на фізіології, біології, медицині, психології, біомеханіки, промислової гігієни, нейрофізіології, антропометрії та інших науках про людину.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Чисельні та прикладні методи розрахунків транспортних засобів" з курсів "Чисельні методи розрахунків автомобілів і тракторів", "Прикладні методи розрахунку на автотранспорті"
    (2022) Ребров, Олексій Юрійович; Шевцов, Вадим Михайлович; Кожушко, Андрій Павлович
    Програмування MATLAB дає найбільшу гнучкість, багатство функціоналу та зручність при вирішенні і дослідженні математичних задач. При викладі матеріалу перевага віддавалася найбільш простим конструкціям мови, вивчаючи які можна створювати найрізноманітніші і нетривіальні математичні алгоритми.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт "Чисельні та прикладні методи розрахунків автотранспорту" з курсів "Чисельні методи розрахунків автомобілів і тракторів", "Прикладні методи розрахунку на автотранспорті"
    (2022) Ребров, Олексій Юрійович; Шевцов, Вадим Михайлович; Кожушко, Андрій Павлович
    Програмування MATLAB дає найбільшу гнучкість, багатство функціоналу та зручність при вирішенні і дослідженні математичних задач. При викладі матеріалу перевага віддавалася найбільш простим конструкціям мови, вивчаючи які можна створювати найрізноманітніші і нетривіальні математичні алгоритми.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка руху колісних тракторів
    (Мірошниченко Олег Анатолійович, 2021) Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Кожушко, Андрій Павлович; Якунін, Максим Євгенович
    Представлені матеріали висвітлюють основні напрацювання науковців кафедри автомобіле- та тракторобудування НТУ "ХПІ" при дослідженні динаміки руху колісного трактора типу ХТЗ-150К. Монографія призначена для інженерно-технічних працівників в галузі транспортного машинобудування, може бути корисною для магістрантів, аспірантів і докторантів транспортного та сільськогосподарського профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія коливань трактора при транспортуванні цистерн сільськогосподарського призначення
    (Мірошниченко Олег Анатолійович, 2021) Кожушко, Андрій Павлович
    Наведений матеріал висвітлює основні наукові напрацювання співробітника кафедри автомобіле- і тракторобудування Національного технічного університету "Харківського політехнічного інституту" Кожушка Андрія Павловича в розвитку та узагальненні існуючої теорії коливань колісного трактора з цистерною для транспортування рідини, яка має вільну поверхню, що дає змогу вирішити актуальну науково-практичну проблему поліпшення експлуатаційних показників колісних тракторів шляхом визначення параметрів конструкції машинно-тракторного агрегату для зменшення негативного впливу низькочастотних коливань поверхневого шару рідини у цистерні. Монографія призначена для інженерно-технічних працівників в галузі механічної інженерії та транспорту, може бути корисною для магістрантів, аспірантів і докторантів інженерного, транспортного та сільськогосподарського профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання динаміки перехідних процесів колісного трактора з безступінчастою гідрооб'ємно-механічною трансмісією
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Кожушко, Андрій Павлович; Пелипенко, Євген Сергійович; Трембач, Олексій Сергійович ; Реброва, А. О.