Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Трансмісія транспортного засобу
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Кожушко, Андрій Павлович; Кальченко, Борис Іванович
    Трансмісія транспортного засобу містить коробку передач, роздавальну коробку з вхідним валом і валами приводів заднього та переднього мостів, подвоювач з підвищувальними і понижувальними діапазонами, з шестернями постійного зачеплення і двома механізмами перемикання, які виконано у вигляді фрикційних (гідропідтискних) муфт, що з'єднується з відповідними валами і встановленими на них, з можливістю провороту, шестернями, і постійно ввімкнутим приводом одного моста, і підключається приводом іншого моста та елементом його підключення. Механізми перемикання виконані у вигляді однакових фрикційних муфт, одна з яких встановлена на вхідному валу і з'єднує його з ведучою шестірнею понижуючого діапазону подвоювача, інша - на валу приводу переднього моста і з'єднує його з веденою шестірнею підвищувального діапазону подвоювача. На валу приводу заднього моста встановлені проміжні шестерні з можливістю провороту та елемент підключення, який виконано у вигляді шліцьової втулки за допомогою осьового переміщення, що з'єднує вал з проміжною шестірнею.
  • Ескіз
    Документ
    Спосіб мікроконтролерного регулювання частоти обертання колінчастого вала дизеля
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Прохоренко, Андрій Олексійович; Кравченко, Сергій Сергійович; Таланін, Дмитро Сергійович; Білик, Сергій Юрійович; Кожушко, Андрій Павлович; Шуба, Ірина Володимирівна
    Спосіб мікроконтролерного регулювання частоти обертання колінчастого вала дизеля, що включає датчики частоти обертання колінчастого вала двигуна, положення органу керування та зворотного зв'язку за положенням рейки паливного насоса високого тиску, який базується на аналогії роботи традиційного механічного регулятора та дозволяє забезпечити усталені та перехідні режими роботи дизеля незалежно від якості пального, технічного стану двигуна, умов довкілля, який відрізняється тим, що для досягнення рівноважного режиму дизеля задають необхідне положення рейки паливного насоса високого тиску, яке позитивно залежить від положення органу керування паливоподачею (педалі акселератора) та негативно - від поточної частоти обертання (кутової швидкості) колінчастого вала.