Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методика експериментального дослідження визначення динамічних характеристик при русі колісних тракторів з агрегатами змінної маси
    (Житомирська політехніка, 2019) Кожушко, Андрій Павлович; Колєснік, Іван Васильович; Лупенко, Владислав Віталійович
    Сьогодні актуальним та невирішеним питанням є дослідження транспортних робіт, які використовуються в аграрному секторі, адже виникає проблема при дослідженні руху машинно-тракторного агрегату з причіпними або напівпричіпними агрегатами. Це пов’язано безпосередньо з нарощуванням енергонасиченості колісних тракторів і, як наслідок, намаганням максимально підвищити продуктивність транспортного засобу. Великий інтерес викликає дослідження транспортної роботи при перевезенні рідкого вантажу, де підвищення вантажоперевезень призводить до виникнення суттєвого впливу при експлуатації колісного трактора та тракторної цистерни (яка позбавлена внутрішніх перегородок) за рахунок власних коливань рідини. Цей процес призводить до поздовжньої та поперечної нестабільності, що сприяє підвищенню як динамічних характеристик, так і аварійних ситуацій (відбувається вплив на плавність руху, вібронавантаженість, керованість та стійкість транспортного засобу, підвищення динамічної навантаженості ходової системи тощо). Тому задля підтвердження теоретичних викладок впливу коливань рідини в тракторній цистерні необхідно проводити експериментальні дослідження. Наведена в цій статті методика експериментального дослідження дозволить визначити динамічні характеристики при транспортуванні причіпних та напівпричіпних тракторних цистерн за сталого руху і на перехідних режимах роботи. Практична значущість роботи полягає в отриманні експериментальних даних прискорень досліджуваних об’єктів при різновисотній наповненості цистерн.