Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз моделей і методів розрахунку зон радіопокриття систем мобільного зв'язку при їх використанні для забезпечення управління повсякденною діяльністю військ (сил)
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Зміївський, Г. А.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Колодєєв, М. М.
    Наведені результати теоретичних досліджень щодо вибору моделей і методів розрахунку зон радіопокриття при проектуванні мереж мобільного зв’язку для забезпечення управління повсякденною діяльністю військ (сил).
  • Ескіз
    Документ
    Кількісні та якісні показники в оцінці підготовки курсантів ВВНЗ
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Кононов, Володимир Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович
    В статті пропонуються кількісні та якісні показники в оцінці підготовки курсантів ВВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір енергетичного модуля для техніки наземного забезпечення польотів авіації
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2009) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Куценко, О. Б.; Кириченко, В. В.
  • Ескіз
    Документ
    "Паблик релейшнз" як особлива функція військового менеджменту
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Бабич, А. П.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Пархоменко, Д. О.
  • Ескіз
    Документ
    Навантаження, що діють в хребтовій балці автогрейдера
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2009) Шевченко, В. О.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Рєзніков, О. О.
    Представлені результати розрахунку основної рами автогрейдера методом кінцевих елементів і результати експериментального дослідження навантаження металоконструкції автогрейдера в процесі виконання робочих операцій. Проаналізовано експериментально отримані дані про навантаження основної рами автогрейдера і порівняно їх з розрахунковими значеннями. За результатами експериментального дослідження запропоновано розрахункову схему основної рами, що дозволяє точніше визначати напруження що виникають під час виконання робочих операцій.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічна стабілізація курсового кута при пробігу літака
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Подригало, Михайло Абович; Соловйов, О. В.; Краснокутський, Володимир Миколайович
    Розглянуто природу появи збурюючого моменту обумовленого нерівномірністю сил гальмування на головних колесах літака. Для динамічної стабілізації курсового кута літака необхідно створити імпульс стабілізуючого моменту, величина якого визначена в розглянутій статті.
  • Ескіз
    Документ
    Формування гальмових та динамічних властивостей модульної техніки для аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Кириченко, Владислав Віталійович
    Проведено дослідження дозволених меж використання модульної техніки для забезпечення бойових дій авіації без використання активних причепів та напівпричепів як технологічного модуля, а також при відсутності на них гальм. Визначено дозволене співвідношення ваги технологічного та енергетичного модулів, а також потужність двигуна, яка потребується.
  • Ескіз
    Документ
    Метод сплайнової інтерполяції трафіка мультисервісних мереж систем швидкого реагування
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Стасєв, Ю. В.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Кучук, Георгій Анатолійович
    Запропоновано метод, що дозволяє побудувати сплайнову інтерполяцію трафіка мультисервісної мережі підтримки систем швидкого реагування та провести ітераційну оцінку її адекватності реальному трафіку системи в умовах надзвичайних ситуацій.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування принципів формування мобілізаційного резерву Повітряних Сил в умовах комплектування збройних сил військовослужбовцями за контрактом
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2006) Бабич, А. П.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Пархоменко, Д. О.
    Проведено обґрунтування принципів формування мобілізаційного резерву Повітряних Сил в умовах комплектування збройних сил за контрактом з урахуванням досвіду збройних сил деяких країн НАТО.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз базових стандартів і систем транкінгового зв'язку для організації мережі радіозв'язку системи управління повсякденною діяльністю військ (сил)
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2006) Зміївський, Г. А.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Колодєєв, М. М.
    Розглянуті тенденції розвитку військових мобільних абонентських систем зв’язку провідних кран світу та приведений порівняльний аналіз комерційних стандартів і систем мобільного зв’язку для створення мережі транкінгового радіозв’язку системи управління повсякденною діяльністю військ (сил).