Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія та перспективи розвитку легкового автомобілебудування в Україні
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Кривоконь, О. Г.; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Виконано дослідження стратегії та перспектив розвитку легкового автомобілебудування в Україні: визначенно заходи державної політики, які повинні бути реалізовані для розвитку національного легкового автомобілебудування; визначено обсяг виробництва автомобілів на довгостроковий період, очікувану кількість робочіх місць в автомобілебудуванні за умови державної підтримки автомобілебудівної галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Стан тракторобудування в Україні. Проблемні питання подальшого розвитку галузі та шляхи їх регулювання
    (НТУ "ХПІ", 2010) Кривоконь, О. Г.; Малакей, М. А.
    Показано стан галузі та причини погіршення ситуації на ринку машин для АПК з моменту виходу України зі складу СРСР і до теперішнього часу. Дано практичні рекомендації з виходу з кризової ситуації в сільгоспмашинобудуванні.
  • Ескіз
    Документ
    Роль самохідних шасі в історії розвитку вітчизняного тракторобудування
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.
    Роль самохідних шасі в історії розвитку вітчизняного тракторобудування. Стаття присвячена проблемам історії становлення та розвитку одного із видів тракторів – самохідних шасі. Зокрема, висвітлюються особливості конструкторського шляху даного виду техніки у СРСР.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан та характеристика автомобілебудування як галузі промислового виробництва країни
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.
    У роботі визначене місце автомобілебудування в економіці України: частка галузі в промисловому виробництві, у створенні національного внутрішнього валового продукту й т.д. Також у роботі наведена характеристика основних виробників легкових автомобілів України, обсяги їхнього виробництва, частка ринку кожного підприємства, проаналізована динаміка зміни обсягів виробництва, причини змін.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та проблеми функціонування автомобільного ринку в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Проаналізовані обсяги продажу легкових автомобілів в Україні, приведена структура продажу автомобілів по класах, за ціною, визначений середній вік парку легкових автомобілів, що експлуатуються, приведена структура наповнення українського ринку автомобілями, географічна структура імпорту до України легкових автомобілів, а також визначені причини домінування імпорту.
  • Ескіз
    Документ
    Світовий розвиток самоходних шасі як альтернативи тракторам класичної компоновки
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.
    Статья посвящена проблемам истории становления и развития одного из видов тракторов – самоходного шасси. Также освещаются особенности конструкторского пути данного вида техники в разных странах в период с 20-х по 60-тые гг ХХ столетия.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості функціонування автотракторної техніки: екологічні проблеми та шляхи їх подолання
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.
    Дана стаття показує негативний вплив на навколишнє середовище, пов'язаний з розвитком автортракторної техніки, розглядає шляхи зменшення відходів при переробці зношенних шин та містить пропозиції щодо корисного використання всіх продуктів переробки.
  • Ескіз
    Документ
    Значення доробок В. М. Болтинського в аспекті розвитку вітчизняного тракторобудування
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.
    У статті розглянуто монографію В. М. Болтинського «Робота тракторного двигуна при неталому навантаженні», проаналізовано основні ідеї, викладені в ній в аспекті використання для розвитку сучасного тракторобудування.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентноздатність та ключові проблеми в галузі легкового автомобілебудування України
    (НТУ "ХПІ", 2012) Кривоконь, О. Г.; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі аналізуються сильні та слабкі сторони вітчизняного автомобілебудування, визначені основні ризики та ключові проблеми в галузі легкового автомобілебудування, встановлені основні конкуренти української автомобільної промисловості на теперішній час і в найближчому майбутньому.
  • Ескіз
    Документ
    Будівництво Харківського тракторного заводу – завдяки чи всупереч радянському плануванню? (про що свідчать архівні матеріали)
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кривоконь, О. Г.
    У статті розглянуто період планування та будівництва Харківського тракторного заводу (далі – ХТЗ). Проведено ретельний аналіз статистичних матеріалів та звітів про проблеми та труднощі спорудження заводу. Зроблено висновок про розходження декларативних (пропагандистських) заяв того часу щодо створення ХТЗ у цей період та його справжнього стану. В основу статті покладено архівні матеріали, що вперше вводяться до наукового обігу.