Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методи випробувань та основи сертифікації
    (Моделіст, 2018) Мандрика, Володимир Ростиславович; Мітцель, Микола Олександрович; Кожушко, Андрій Павлович; Островерх, Олександр Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Керованість та стійкість руху автомобілів та тракторів
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2020) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Островерх, Олександр Олегович
    "Керованість та стійкість руху автомобілів та тракторів" – дисципліна, яка вивчає процеси керування та стійкості руху колісних самохідних машин. Курс викладається послідовно, від простого до складного розкриття методів вивчення процесу траєкторного та курсового відхилення автомобілів та тракторів, уводу колес, кінематика та динаміки повороту машини, сил, які діють на автомобіль та трактор при криволінійному русі та інші питання. Практичні заняття з дисципліни закріплюють знання, які одержує студент при вивченні теоретичного курсу. При виконанні практичних занять студент повинен вміти самостійно оцінювати сили та моменти, які діють на автомобіль при русі в повороті. Вміти досліджувати параметри, які забезпечують керованість та стійкість руху самохідних машин у реальних умовах експлуатації.