Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Дуальне навчання – новий напрямок технічної освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Павлій, Ніна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Досвід підготовки фахівців за дуальною формою навчання на кафедрі "автомобіле- і тракторобудування" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2020) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Павлій, Ніна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторних робіт з курсу "Системи автоматизованого проектування в автотракторобудуванні". Розділ "Тривимірне твердотільне моделювання"
    (2017) Павлій, Ніна Володимирівна; Пелипенко, Євген Сергійович
    Сьогодні в сфері автоматизованого проектування конструкцій відзначається тенденція переходу від двовимірного проектування до тривимірного моделювання. До недавнього часу саме площинне креслення було єдиною "мовою", якою могли розмовляти технічні фахівці. Сучасні комп'ютерні технології надають інженеру якісно більш досконалий засіб спілкування – тривимірну модель, яка хоча й існує у вигляді ланцюжка бітів і байтів у пам’яті комп’ютера, проте володіє цілком реальними фізичними властивостями: об’ємом, щільністю, масою, центром тяжіння, моментами інерції і т. д. Цю модель можна розглядати з різних сторін, розібрати і зібрати (якщо мова йде про складальні одиниці), навіть зазирнути всередину моделі. Мета цього видання – продемонструвати студенту переваги тривимірного моделювання, переконати, що перехід на тривимірне моделювання не є проблемою, і допомогти в короткий термін ознайомитися з основними правилами моделювання. Найголовніше полягає в тому, що методи моделювання, які реалізуються в програмі автоматизованого проектування, є на сьогоднішній день загальноприйнятими у всіх сучасних 3D-системах. Тому вам належить не просто вивчити роботу в конкретній системі, а ознайомитися з найбільш поширеним підходом до створення твердих тіл. Методичні вказівки використовуються студентами спеціальностей 274 "Автомобілі і автомобільне господарство" та 133 "Галузеве машинобудування" всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методи та алгоритми рішення рівнянь руху тракторного потягу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Краснокутський, Володимир Миколайович; Павлій, Ніна Володимирівна; Агапов, Олег Миколайович; Галуцьких, Анатолій Данилович
    Запропонований метод рішення рівняння руху при розрахунку коливань тракторного потягу з використанням тракторів МТЗ-102, Т-150К-09, John Deere , Challenger та причепів 2ПТС-4, напівпричепів вантажопід’ємністю 10т та 12т та алгоритм його виконання. Розглянутий розрахунок динамічних крутних моментів на ведучих колесах тракторного потягу та приведений опис тензометричної мобільної станції для проведення експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Методика розрахунку динамічних навантажень, які діють на колеса тракторного потягу. Рівняння руху тракторного потягу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Агапов, Олег Миколайович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Павлій, Ніна Володимирівна; Галуцьких, Анатолій Данилович
    Запропонована динамічна модель для розрахунку пов'язаних вертикальних, продовжно-кутових коливань тракторного потягу в складі трактора та напівпричепа, а також крутних коливань коліс, трансмісії та двигуна, яка дозволити провести розрахунок навантажень та крутних моментів, які діють на колеса трактора та на півпричепа, прогинань ресор та навантажень у з'єднанні трактора з напівпричепом. Складене рівняння руху тракторного потягу використовується в розрахунку динамічних навантажень та крутних моментів, які діють на колеса тракторного потягу в складі трактора та напівпричепа під час його руху по горизонтальному грунту.