Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вибір енергетичного модуля для техніки наземного забезпечення польотів авіації
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2009) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Куценко, О. Б.; Кириченко, В. В.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічна стабілізація курсового кута при пробігу літака
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Подригало, Михайло Абович; Соловйов, О. В.; Краснокутський, Володимир Миколайович
    Розглянуто природу появи збурюючого моменту обумовленого нерівномірністю сил гальмування на головних колесах літака. Для динамічної стабілізації курсового кута літака необхідно створити імпульс стабілізуючого моменту, величина якого визначена в розглянутій статті.
  • Ескіз
    Документ
    Формування гальмових та динамічних властивостей модульної техніки для аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Кириченко, Владислав Віталійович
    Проведено дослідження дозволених меж використання модульної техніки для забезпечення бойових дій авіації без використання активних причепів та напівпричепів як технологічного модуля, а також при відсутності на них гальм. Визначено дозволене співвідношення ваги технологічного та енергетичного модулів, а також потужність двигуна, яка потребується.