Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 43
  • Ескіз
    Документ
    Состояние работ по созданию отечественной АБС для легковых автомобилей
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2009) Гецович, Евгений Моисеевич; Селевич, Сергей Геннадьевич; Мартынец, Татьяна Викторовна
    Приведены результаты численного моделирования процесса торможения легкового автомобиля II-го класса с АБС. Выполнена оценка применимости предложенных авторами мероприятий по повышению качества регулирования в дуальных адаптивных системах управления торможением. Приведены результаты проверочного лабораторного эксперимента по определению характеристик исполнительного элемента САУ торможением. На основании полученных результатов определены рациональные конструктивные параметры ИЭ.
  • Ескіз
    Документ
    Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини
    (Державний департамент інтелектуальної власності, 2009) Гецович, Євгеній Мойсейович; Селевич, Сергій Геннадійович; Шелудченко, Володимир Віталійович
    Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини, який полягає в безперервному коректуванні темпу зміни тиску у виконавчих апаратах гальмового приводу пропорційно різниці посилених сигналів кутового прискорення колеса та поздовжнього прискорення колісної машини, вимірюваних у процесі гальмування, з урахуванням знака різниці, який відрізняється тим, що коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення в кожному каналі керування збільшують пропорційно збільшенню навантажувально-зчіпних умов і зменшують пропорційно відносному поздовжньому ковзанню колеса (коліс), керованого даним каналом. 2. Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини за п. 1, який відрізняється тим, що при прямолінійному русі колісної машини коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення збільшують у каналах керування гальмуванням коліс передніх осей і зменшують у каналах керування гальмуванням коліс задніх осей пропорційно сигналу датчика поздовжнього прискорення. 3. Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини за п. 1, який відрізняється тим, що при криволінійному русі колісної машини коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення збільшують у каналах керування гальмуванням коліс зовнішнього борту та зменшують у каналах керування гальмуванням коліс внутрішнього борту пропорційно сигналу датчика поперечного прискорення колісної машини.
  • Ескіз
    Документ
    Модулятор тиску в гідравлічному гальмівному приводі
    (Державний департамент інтелектуальної власності, 2009) Гецович, Євгеній Мойсейович; Селевич, Сергій Геннадійович; Мартинець, Тетяна Вікторівна
    Модулятор тиску в гідравлічному гальмівному приводі, який містить плунжер, встановлений в об'ємі, що відсікається, відсічний клапан, утворений відсічними кромками, виконаними на плунжері та втулці, в якій він встановлений, і канал підведення робочої рідини від джерела тиску до відсіченого об'єму, який відрізняється тим, що канал підведення робочої рідини утворений виконаними на поверхні плунжера повздовжніми та кільцевою канавками
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование процесса осцилляционной модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2007) Гецович, Евгений Моисеевич; Мартынец, Татьяна Викторовна; Селевич, Сергей Геннадьевич
    Виконане математичне моделювання процесу осциляційної модуляції тиску у виконавчих апаратах гальмівного приводу. Підтверджена принципова можливість такої модуляції. Отримані кількісні оцінки взаємозв’язку між параметрами керуючого сигналу та зміною тиску гальмівної рідини.
  • Ескіз
    Документ
    Совершенствование способа модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2006) Гецович, Евгений Моисеевич; Мартынец, Татьяна Викторовна; Селевич, Сергей Геннадьевич
    Запропоновано спосіб модуляції тиску в робочому гальмівному циліндрі антиблокувальної системи, який забезпечує максимальну простоту конструкції модулятора тиску та мінімальну його собівартість, що дозволяє встановлювати АБС на автомобілі особливо малого класу
  • Ескіз
    Документ
    Модель процесса осцилляционной модуляции давления в гидравлическом тормозном приводе
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2005) Гецович, Евгений Моисеевич; Селевич, Сергей Геннадьевич; Мартынец, Татьяна Викторовна
    Предложен способ модуляции давления в рабочем тормозном цилиндре антиблокировочной системы, обеспечивающий максимальную простоту конструкции модулятора давления и минимальную его себестоимость, позволяющую устанавливать АБС на автомобиле особо малого класса.
  • Ескіз
    Документ
    Пространственная математическая модель трехосного автомобиля
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2005) Постный, Вячеслав Александрович; Струков, А. С.; Селевич, Сергей Геннадьевич; Жадан, М. В.
    Увеличение количества многоосных автомобилей, повышение скоростей их движения, применение для всех осей односкатных колес с шинами низкого давления повысило интерес к вопросам устойчивости и управляемости этих автомобилей.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ параметров пульсаций углового ускорения одиночного колеса
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2005) Гецович, Евгений Моисеевич; Селевич, Сергей Геннадьевич
    Проведен анализ параметров пульсации углового ускорения колеса. Полученные оценки пульсации использованы для уточнения математической модели процесса взаимодействия колеса с опорной поверхностью.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз моделей і методів розрахунку зон радіопокриття систем мобільного зв'язку при їх використанні для забезпечення управління повсякденною діяльністю військ (сил)
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Зміївський, Г. А.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Колодєєв, М. М.
    Наведені результати теоретичних досліджень щодо вибору моделей і методів розрахунку зон радіопокриття при проектуванні мереж мобільного зв’язку для забезпечення управління повсякденною діяльністю військ (сил).
  • Ескіз
    Документ
    Кількісні та якісні показники в оцінці підготовки курсантів ВВНЗ
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Кононов, Володимир Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович
    В статті пропонуються кількісні та якісні показники в оцінці підготовки курсантів ВВНЗ.