Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування конструкційного вибору силової установки електротрактора
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Даниленко, Віталій Дмитрович; Ткачов, В'ячеслав Юрійович; Кожушко, Андрій Павлович; Кожушко, Олексій Михайлович
    Технічно обґрунтовано вибір електричного двигуна та конструкційної схеми силової установки при побудові електротрактору малого тягового класу. Використано методику, яка дозволила проаналізувати існуючі електричні двигуни, що використовуються в електричних приводах суміжних галузей промисловості, а також виконано технічне обґрунтування схемного рішення силової установки електричного трактора. Результатом є обґрунтований вибір синхронного двигуна з постійними магнітами, синхронного реактивного двигуна та асинхронного двигуна, як тих що доцільно впроваджувати в електротрактор. Практична значимість роботи полягає у технічному обґрунтуванні вибору схемного рішення для формування електричної силової установки для малопотужних тракторів.
  • Ескіз
    Документ
    Безступінчаста гідрооб'ємно-механічна трансмісія розробки НТУ "ХПІ" з незалежним валом відбору потужності для тракторів харківського тракторного заводу
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Аврунін, Григорій Аврамович; Пелипенко, Євген Сергійович; Гармаш, Дмитро Олександрович
  • Ескіз
    Публікація
    Кінематичний та силовий розрахунок приводу здвоєного зчеплення
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Сергієнко, Микола Єгорович; Сергієнко, Антон Миколайович; Гасанов, Магомедємін Ісамагомедович; Свідло, Віталій Сергійович; Алтухов, П. М.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Чисельні та прикладні методи розрахунків транспортних засобів" з курсів "Чисельні методи розрахунків автомобілів і тракторів", "Прикладні методи розрахунку на автотранспорті"
    (2022) Ребров, Олексій Юрійович; Шевцов, Вадим Михайлович; Кожушко, Андрій Павлович
    Програмування MATLAB дає найбільшу гнучкість, багатство функціоналу та зручність при вирішенні і дослідженні математичних задач. При викладі матеріалу перевага віддавалася найбільш простим конструкціям мови, вивчаючи які можна створювати найрізноманітніші і нетривіальні математичні алгоритми.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка руху колісних тракторів
    (Мірошниченко Олег Анатолійович, 2021) Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Кожушко, Андрій Павлович; Якунін, Максим Євгенович
    Представлені матеріали висвітлюють основні напрацювання науковців кафедри автомобіле- та тракторобудування НТУ "ХПІ" при дослідженні динаміки руху колісного трактора типу ХТЗ-150К. Монографія призначена для інженерно-технічних працівників в галузі транспортного машинобудування, може бути корисною для магістрантів, аспірантів і докторантів транспортного та сільськогосподарського профілю.