Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 21
  • Ескіз
    Документ
    Определение НДС открытого шарнира гусеничного движителя трактора
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Сергиенко, Николай Егорович; Медведева, Алла Васильевна; Медведев, Н. Г.; Агапов, О. Н.
  • Ескіз
    Документ
    Безступінчаста гідрооб'ємно-механічна трансмісія розробки НТУ "ХПІ" з незалежним валом відбору потужності для тракторів харківського тракторного заводу
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Аврунін, Григорій Аврамович; Пелипенко, Євген Сергійович; Гармаш, Дмитро Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції та перспективи застосування в автомобіле- і тракторобудуванні безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Визначено переваги та недоліки гідрооб'ємно-механічних трансмісій, галузь їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобільному транспорті та сільськогосподарських машинах.
  • Ескіз
    Документ
    Дорожні випробування колісного трактора з двопотоковою гідрооб'ємно-механічною трансмісією
    (Первый независимый научный вестник, 2015) Самородов, Вадим Борисович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола Олександрович
    В роботі представлено динамічну математичну модель двопотокової гідрооб'ємно-механічної трансмісії типу з диференціалом "на виході" та результати експериментального дослідження, отримані на першому українському тракторі з ГОМТ виробництва ПАТ "ХТЗ". Показано датчики та реєструючу апаратуру, що була використана під час випробувань. Представлено теоретичні та експериментальні графіки основних параметрів, та зроблені висновки щодо адекватності математичної моделі.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка розгону колісних тракторів з механічною трансмісією
    (Макеевский экономико-гуманитарный институт, 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович
    В роботі проаналізовані існуючі програмні комплекси, що дозволяють моделювати динаміку розгону колісних тракторів з механічною трансмісією, визначені переваги і недоліки існуючих математичних моделей процесу розгону колісних тракторів, а також випадки їх застосування.
  • Ескіз
    Документ
    Практическое внедрение моделей и методов расчета многономенклатурного запаса на предприятиях автомобильного транспорта
    (НТУ "ХПИ", 2018) Крюкова, Татьяна Александровна
    В работе проведено сравнение предложенной методики определения рационального размера многономенклатурного запаса с существующей, которая использовалась на предприятии ООО "Украгроснаб" при формировании размера поставки запасных частей для автомобилей и тракторов. Обоснована эффективность предложенных методов, получены конкретные финансовые результаты, показывающие рост прибыли по каждой товарной номенклатуре. Даны рекомендации по использованию методов расчета многономенклатурного запаса товаров.
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги до системи керування колісним трактором з безступінчастою гідрооб'ємно-механічною трансмісією
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кожушко, Андрій Павлович; Пелипенко, Євген Сергійович
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток трансмісійного матричного аналізу введенням температурних матриць
    (НТУ "ХПІ", 2017) Шевцов, Вадим Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування збіжності рекурентних процедур при визначенні параметрів гідрооб'ємних передач при роботі у складі гідрообємно-механічних трансмісій
    (НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Гриненко, Геннадій Геннадійович
    При вирішенні суттєво нелінійних матричних систем для визначення робочих параметрів гідрооб'ємних передач (ГОП) при їх роботі у складі двопотокових гідрообємно-механічних трансмісій (ГОМТ) з урахуванням об’ємних і гідромеханічних втрат у гідромашинах, застосовується метод послідовних наближень. Стаття присвячена науковому обґрунтуванню абсолютної збіжності рекурентної процедури цих наближень. Збіжність параметрів ГОП і ГОМТ проілюстровано на прикладі розрахунку першої вітчизняної двопотокової трансмісії ГОМТ-1С для тракторів АО «ХТЗ» ХТЗ-21021 и ХТЗ-242К.
  • Ескіз
    Документ
    Определение нагруженности гусеничного звена
    (НТУ "ХПИ", 2017) Сергиенко, Николай Егорович; Медведева, Алла Васильевна; Сергиенко, Антон Николаевич
    Гусеничная лента с металлическим звеном (траком) и открытым шарниром широко используется на тракторах. Важно при высоких показателях износостойкости обеспечить и высокое сопротивление разрушению, зависящее от состояния, условий работы и напряжений в элементах трака, шарнира. В качестве основы исследований привлекаются результаты анализа выполненных экспериментов, расчета напряженно-деформированного состояния при помощи метода конечных элементов с учетом теплового состояния. В статье предложено развитие общего подхода к рациональному проектированию конструкции трака гусеницы трактора.