Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Laboratory stand for research of the workflow in hydrostatic mechanical transmissions
    (Vela Verlag, Germany, 2014) Bondarenko, A. I.; Mittsel, M. O.; Kogushko, A. P.
    The work of the laboratory stand as a whole as well as its particular elements is described. The effect of laws of parameters change of hydrostatic transmission fluid machines regulation and the laws of the braking torque change on the basic parameters of hydrostatic mechanical transmissions of different structures (two schemes were discussed: the first one with an inlet differential, the second - with an output differential) at implementation of both acceleration and deceleration processes is determined. The phenomenon of non-simultaneous translation of operating regimes of fluid machines being a part of the hydrostatic mechanical transmission with an “output” differential in the areas of zero speed and power modes is studied.
  • Ескіз
    Документ
    Технико-экономические показатели колесного трактора FENDT 936 VARIO при выполнении технологической операции "пахота"
    (ИП Самохвалов Антон Витальевич, 2015) Кожушко, Андрей Павлович
    В данной работе подтверждена целесообразность использования известных подходов для определения технико-экономических показателей машинно-тракторного агрегата при выполнении технологической операции «пахота» в процессе разгона. В работе также представлены результаты, полученные в ходе моделирования процесса разгона колесного трактора, а именно: перепада рабочего давления в гидрообъемной передаче, мощности двигателя внутреннего сгорания, коэффициента полезного действия трансмиссии, а также часовой производительности и коэффициента полезного действия машинно-тракторного агрегата и часового расхода топлива.
  • Ескіз
    Документ
    Результати моделювання роботи колісного трактора з гідрооб'ємно-механічними трансмісіями, що працюють по схемі "диференціал на вході"
    (Луцький національний технічний університет, 2015) Кожушко, Андрій Павлович
    В роботі наведено зміну перепаду робочого тиску в гідрооб'ємній передачі, коефіцієнта корисної дії трансмісії та годинної витрати палива в процесі розгону колісного трактора з гідрооб’ємно-механічними трансмісіями, що працюють по схемі «диференціал на вході», при виконанні технологічної операції «оранка» та різних законах зміни: коефіцієнта, котрий характеризує положення органу керування подачею палива, параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі, сили тяги на гаку.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення оптимального закону зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі в процесі розгону колісних тракторів з гідрооб’ємно-механічною трансмісією
    (Сумський національний аграрний університет, 2014) Кожушко, Андрій Павлович
    В даній роботі описано процес визначення оптимальних законів зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі при розгоні колісних тракторів з гідрооб’ємно-механічними тран- смісіями, що працюють по схемам «диференціал на вході» або «диференціал на виході». У роботі- також представлені результати, отримані вході моделювання процесу розгону колісного трактора з отриманими оптимальними законами зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі, а саме визначено: перепад робочого тиску в гідрооб'ємної передачі, а також коефіцієнт корисної дії, годинну продуктивності машинно-тракторного агрегату ігодинну витрати палива машинно-тракторного агрегату.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження процесу гальмування колісного трактора Fendt 936 Vario
    (НТУ "ХПІ", 2014) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Пелипенко, Євген Сергійович
    В роботі наведена методика експериментального дослідження впливу законів натиснення на педаль гальма та керування джойстиком при русі з усіма та одним ведучим мостом дорогами з різним коефіцієнтом зчеплення, та варійованою силою тяги на гаку на керованість та гальмівну ефективність трактора з гідрооб’ємно-механічною трансмісією Fendt 936 Vario, описано принцип дії приладів та апаратури, що використовувалися при випробуваннях. Основними з яких є мобільний вимірювальний комплекс, що розроблений кафедрою технології машинобудування і ремонту машин Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, та електронний динамометр. Описано принцип дії програми для візуалізації отриманих результатів з електронного динамометра.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження процесу розгону колісного трактора Fendt 936 Vario
    (НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола Олександрович
    В роботі наведена методика експериментального дослідження процесу розгону колісного трактора Fendt 936 Vario з безступінчастою гідрооб’ємно-механічною трансмісією, описано принцип дії приладів та апаратури, що використовувалися при випробуваннях. Досліджено вплив прискорення трактора при русі з усіма ведучими мостами при виконанні польових робіт, усіма і одним ведучим мостом при виконанні транспортних робіт, та варійованою силою тяги на гаку на буксування коліс трактора Fendt 936 Vario.