Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Енергетичність системи машинно-тракторного агрегату з перемінною масою за сталого руху
    (ВД "Гельветика", 2019) Кожушко, Андрій Павлович
    У статті виконано дослідження енергетичного складника машинно-тракторного агрегату з перемінною масою за умови сталого руху. Сформовані рівняння, які описують запас механічної енергії у коливальній системі колісного трактора та причіпної або напівпричіпної цистерн за вертикального, горизонтального та кутового переміщення. Визначено вплив енергетичного складника залежно від висоти рівня рідини в цистернах. Отримано закономірності впливу величини довжини мікронерівності на енергетичний складник. Запропоновано метод оцінки енергетичного складника руху за рахунок введення енергетичного коефіцієнта передачі.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка енергетичної складової транспортного засобу з агрегатами перемінної маси за рахунок динамічного аналізу вільних коливань
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2019) Кожушко, Андрій Павлович
    В статті наведено принцип побудови лінійної моделі вільних коливань машинно-тракторного агрегату з причіп- та напівпричіп-цистернами. Завдяки динамічному аналізу встановлено реальні значення складових (компонент) лінійної моделі. Запропоновано метод оцінки енергетичної складової, який показує вплив агрегату з перемінною масою на вертикальні, горизонтальні та кутові переміщення колісного трактора і агрегату. Встановлено резонансні зони впливу доль від максимальної енергії вільних коливань залежно від рівня рідини в причіп- (МЖТ-16) та напівпричіп-цистерн (ВНЦ-20).
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання пов'язаних коливань колісного трактора та цистерни з рідиною на прямому шляху зі складним рельєфом
    (НТУ "ХПІ", 2018) Кожушко, Андрій Павлович; Григор'єв, Олександр Львович
    Наведено модель коливань колісного трактора та цистерни із рідиною, яка має вільну поверхню. Для перерозподілу рідини у цистерні, що викликаний коливаннями оболонки, використано характеристики поверхневих хвиль Релея. Знайдено спектр частот вільних механічних коливань у дозвуковому діапазоні і проаналізовано відповідні форми взаємопов'язаних рухів елементів трактора та цистерни. Виокремлено групу низькочастотних коливань, шкідливих для здоров’я тракториста, та створено уточнену математичну модель для розрахунку вимушених коливань, що виникають під час довготривалого руху по прямій дорозі. Запропоновано для математичного тестування динамічних якостей транспортного засобу описувати рельєф дороги двома гармоніками – короткою та довгою синусоїдальною хвилею. Розроблено метод визначення довжини короткої хвилі, що призводить до резонансного збільшення амплітуди коливань рідини та кабіни трактора.