Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження плавності руху машинно-тракторного агрегату з перемінною масою при виконанні транспортної роботи
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кожушко, Андрій Павлович
    Наведено результати моделювання пов’язаних коливань машинно-тракторного агрегату з напівпричіп цистерною та з причіп-цистерною в ході прямолінійного руху при виконанні транспортної роботи. Встановлено вплив значення радіальної жорсткості шин колісного трактора на горизонтальні, вертикальні прискорення та переміщення сидіння тракториста при виконанні транспортної роботи з цистерною.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка енергетичної складової транспортного засобу з агрегатами перемінної маси за рахунок динамічного аналізу вільних коливань
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2019) Кожушко, Андрій Павлович
    В статті наведено принцип побудови лінійної моделі вільних коливань машинно-тракторного агрегату з причіп- та напівпричіп-цистернами. Завдяки динамічному аналізу встановлено реальні значення складових (компонент) лінійної моделі. Запропоновано метод оцінки енергетичної складової, який показує вплив агрегату з перемінною масою на вертикальні, горизонтальні та кутові переміщення колісного трактора і агрегату. Встановлено резонансні зони впливу доль від максимальної енергії вільних коливань залежно від рівня рідини в причіп- (МЖТ-16) та напівпричіп-цистерн (ВНЦ-20).