Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Безступінчаста гідрооб'ємно-механічна трансмісія розробки НТУ "ХПІ" з незалежним валом відбору потужності для тракторів харківського тракторного заводу
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Аврунін, Григорій Аврамович; Пелипенко, Євген Сергійович; Гармаш, Дмитро Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Comparative analysis of transmissions of mine diesel locomotives with different component schemes
    (Національний гірничий університет, 2019) Samorodov, V. B.; Taran, I. O.; Bondarenko, A. I.; Klymenko, I. Yu.
    Purpose. To develop mathematical models and techniques to model stepless transmissions operating as a part of a diesel locomotive, to improve reliability of the results of diesel locomotive movement under actual operating conditions. Methodology. Values of kinematic parameters, power parameters, and energy parameters are identified with the help of solving a system of algebraic equations by Simulink subsystem of Matlab system. Integrated study of changes in basic transmission parameters of "input differential" and "output differential" in terms of its operation within both transport and traction ranges is necessary to determine the initial data to model braking process of a mine diesel locomotive. Findings. The paper has performed comparative analysis of "input differential" and "output differential" hydrostatic mechanical transmissions (HMTs) by means of integrated study of changes in power parameters, kinematic parameters, and energy parameters of the transmissions in terms of traction and transport ranges of motion of a mine diesel locomotive. Values of these parameters are determined by means of solving the system of algebraic equations being considered as the development of a set of mathematical models and techniques to model stepless transmissions operating as a part of a mine diesel locomotive. Originality. The obtained results of integrated study of changes in power, kinematic and energy parameters of "input differential" and "output differential" HMTs in terms of their operation within both transport and traction ranges indicate that each transmission has its own strengths and weaknesses. That is why the both HMTs will be used in future while analyzing a braking process of a mine diesel locomotive. Practical value. The developed structural transmission scheme, mathematical model explaining changes in kinematic parameters and power ones, determined kinematic, power parameters and efficiency of hydrostatic drive in future can be applied as the initial data to model a braking process of a mine diesel locomotive.
  • Ескіз
    Документ
    Методи випробувань та основи сертифікації
    (Моделіст, 2018) Мандрика, Володимир Ростиславович; Мітцель, Микола Олександрович; Кожушко, Андрій Павлович; Островерх, Олександр Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Гальмівні системи сучасних колісних тракторів
    (Севастопольський національний технічний університет, 2013) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі розглянуто принцип дії гальмівних систем сучасних колісних тракторів, зокрема з безступінчастими гідрооб'ємно-механічними трансмісіями, проаналізовані гальмівні системи тракторів різної потужності, а також сучасні засоби автоматизації процесу гальмування колісних тракторів.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення техніко-економічних показників колісних тракторів з безступінчастими трансмісіями раціональною зміною параметрів регулювання гідромашин в процесі розгону
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кожушко, Андрій Павлович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016 р. Дисертацію присвячено підвищенню техніко-економічних показників машинно-тракторних агрегатів з гідрооб'ємно-механічними трансмісіями за рахунок використання раціональних законів зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі в процесі розгону. Складена комплексна математична модель систем машинно-тракторного агрегату, вдосконалено математичний опис зміни сили тяги на гаку шляхом урахування процесу заглиблення плуга в процесі виходу на технологічний режим при виконанні операції "оранка". Встановлено вплив зміни робочого об'єму гідромотору при різних законах зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі на динаміку розгону машинно-тракторного агрегату. Визначено вплив зміни часу розгону машинно-тракторного агрегату при різних законах зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі. Сформовано раціональні закони зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі, при яких підвищуються техніко-економічні показники машинно-тракторного агрегату.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення техніко-економічних показників колісних тракторів з безступінчастими трансмісіями раціональною зміною параметрів регулювання гідромашин в процесі розгону
    (НТУ "ХПІ", 2016) Кожушко, Андрій Павлович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016 р. Дисертацію присвячено підвищенню техніко-економічних показників машинно-тракторних агрегатів з гідрооб'ємно-механічними трансмісіями за рахунок використання раціональних законів зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі в процесі розгону. Складена комплексна математична модель систем машинно-тракторного агрегату, вдосконалено математичний опис зміни сили тяги на гаку шляхом урахування процесу заглиблення плуга в процесі виходу на технологічний режим при виконанні операції "оранка". Встановлено вплив зміни робочого об'єму гідромотору при різних законах зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі на динаміку розгону машинно-тракторного агрегату. Визначено вплив зміни часу розгону машинно-тракторного агрегату при різних законах зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі. Сформовано раціональні закони зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі, при яких підвищуються техніко-економічні показники машинно-тракторного агрегату.