Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування конструкційного вибору силової установки електротрактора
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Даниленко, Віталій Дмитрович; Ткачов, В'ячеслав Юрійович; Кожушко, Андрій Павлович; Кожушко, Олексій Михайлович
    Технічно обґрунтовано вибір електричного двигуна та конструкційної схеми силової установки при побудові електротрактору малого тягового класу. Використано методику, яка дозволила проаналізувати існуючі електричні двигуни, що використовуються в електричних приводах суміжних галузей промисловості, а також виконано технічне обґрунтування схемного рішення силової установки електричного трактора. Результатом є обґрунтований вибір синхронного двигуна з постійними магнітами, синхронного реактивного двигуна та асинхронного двигуна, як тих що доцільно впроваджувати в електротрактор. Практична значимість роботи полягає у технічному обґрунтуванні вибору схемного рішення для формування електричної силової установки для малопотужних тракторів.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір параметрів шин сільськогосподарських тракторів
    (Мірошниченко Олег Анатолійович, 2021) Ребров, Олексій Юрійович
    Наведені матеріали висвітлюють основні напрацювання при дослідженні тракторних сільськогосподарських шин і показників ефективності та еклогічності колісних тракторів. Монографія призначена для інженерно-технічних працівників в галузі транспортного машинобудування, а також магістрантів, аспірантів і докторантів вищих навчальних закладів транспортного та сільськогосподарського профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ринку послуг на СТОА та потреби їх вдосконалення
    (НТУ "ХПІ", 2013) Артюшенко, Анатолій Дмитрович; Хаустов, О. Е.
    Проведено ретроспективний огляд розвитку СТО в нашій країні. Зроблено висновки що до спеціалізації автосервісів під конкретну марку автомобілю. Виявлено переваги спеціалізації, при яких забезпечується ефективність їх механізації і автоматизації, зниження собівартості продукції.